Gå til innhold

Dama skal bort i helgen. Jeg vil på byen for å få et ONS. Hvordan gjøre det sikkert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke problemer med utseendet. Trener jevnlig og nyutdannet, mens dama fortsatt er student. Hun skal på venninnetur til København og jeg blir her. Jeg tenkte jeg skulle ut med noen kompiser som går på BI, som dama ikke har møtt.

Tenkte jeg skulle komme med en historie om at jeg studerer for å bli siviløkonom og at jeg er sikret jobb i pappas bedrift. At jeg har leilighet på Frogner, som jeg leier ut til kompiser (De bor dere jeg skal ligge) og hele pakka. Skal rett og slett bare dskape en annen versjon av meg selv, og jeg er spent på om dette fører til at jeg får meg et ligg.

Vi går selvfølgelig ikke ut der dama eller hennes venninner pleier å være. 

Anonymkode: 9d98f...cbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

amatør om du må ut med en gøyal historie for å få pult. på den der er du dømt til å gå på en smell, enten kaninkoker eller ei som synes du høres ut som noe å bygge en fremtid på. ergo øker du sjansen for at den du bor med får høre om dette.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde noen hatt fasit på hvordan å være utro på en sikker måte så hadde vel ingen blitt avslørt. Husk Kondom Så du ikke smitter kjæresten din. 

Såklart er det feil å være utro. Så Ingen vits å komme med moralpreken. Det er bare bortkastet tid for enten er du et troll og hvis dette ikke er tull, så har du bestemt deg allerede, og virker egentlig for dum for en morslpreken

Anonymkode: c66d4...8e5

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Har dere et åpent forhold?

Anonymkode: acf60...889

• Nyttig 1
Skrevet

Dårlig forsøk.. du må nok komme opp med noe bedre hvis du virkelig vil provosere her inne.

Anonymkode: 48600...991

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Dagens go'bit 😂

Anonymkode: 4ff6b...9c2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har dere et åpent forhold?

Anonymkode: acf60...889

Da hadde jo ikke dette vært noen sak? 

Anonymkode: 3d778...79a

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ingen sikker måte. Det er en liten verden og ting har det med og komme fram. Noen er bedre på og juge enn andre da. Dama de er smartere som drar utenbys. Husk kondom. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Den sikreste måten er å avtale en date med høyrehånda di. Kos deg med det.

Anonymkode: 69806...c85

• Liker 4
Skrevet

Det er mye fine menn i København.......

Anonymkode: ef568...f1d

• Liker 9
Skrevet

Gjør det slutt med dama di, TS - det er det eneste som er sikkert. Da kan du ha så mye ONS du bare orker.

Anonymkode: 43782...481

• Liker 1
Skrevet

Du trener jevnlig og har ikke problem med utseende, neivel hvordan er det relevant for den planlagte ons/utroskap?

Hørt om Bjarne Brøndbo?

Anonymkode: cc405...bb0

• Liker 1
Skrevet

…og dette spør du Kvinneguiden om!😆

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Da hadde jo ikke dette vært noen sak? 

Det hadde ikke nødvendigvis vært lettere for han å få pult dersom forholdet var åpent, så dette er fortsatt en sak jo.

Anonymkode: 7a448...680

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har ikke problemer med utseendet. Trener jevnlig og nyutdannet, mens dama fortsatt er student. Hun skal på venninnetur til København og jeg blir her. Jeg tenkte jeg skulle ut med noen kompiser som går på BI, som dama ikke har møtt.

Tenkte jeg skulle komme med en historie om at jeg studerer for å bli siviløkonom og at jeg er sikret jobb i pappas bedrift. At jeg har leilighet på Frogner, som jeg leier ut til kompiser (De bor dere jeg skal ligge) og hele pakka. Skal rett og slett bare dskape en annen versjon av meg selv, og jeg er spent på om dette fører til at jeg får meg et ligg.

Vi går selvfølgelig ikke ut der dama eller hennes venninner pleier å være. 

Anonymkode: 9d98f...cbc

Enten er du en ubrukelig kjæreste, eller så har du en ubrukelig form for humor. 

Det er min mening. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

For en tilfeldighet TS, det var jo akkurat en tråd fra en jente som skulle på tur til København, hun håpet å få seg et skikkelig knull, da Bi kjæresten hennes hadde så jævla micropenis.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde noen hatt fasit på hvordan å være utro på en sikker måte så hadde vel ingen blitt avslørt.

Det er sant men noen måter er sikrere enn andre. ;)

Et enkelttilfelle hvor du er langt hjemmefra, bruker kondom, ikke møter ONSen igjen og *ikke* kommer i skade for å avsløre deg selv på den ene eller andre måten i etterkant har lav risiko for å bli oppdaget.

Uflaks kan forekomme. Plutselig blir du observert av noen som vet hvem du er og ikke har en grunn til å holde kjeft. Eller så gjør du noe teit som å ha erobringens undertøy i bagasjen. En kamerat gjorde det en gang, han slapp unna ved å skylde på meg(vi hadde delt telt på Roskilde, jeg *hadde* faktisk fått meg med dame i teltet men den stringtrusa tilhørte dama *han* fikk med i teltet)

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan du skal være fullstendig sikret å slippe unna i egen by, selv om byen er stor, når du gjør det omgitt av kjentfolk. Tryggere å gjøre som dama di, som tar det i en større by utenlands. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du først skal dikte opp en historie, så lang nå en bra en. 

"Jobber i pappas bedrift og eier hus på frogner" får musa mi til å tørke inn merker jeg.

Anonymkode: bb361...588

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...