Gå til innhold

Trenger hjelp, dekoreringd utstyr til kake🎂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bake kake og muffins og tenkte å kjøpe sprøyte pose og en standart tipp til å dekkorere med, men jeg har ingen greie på dette og det at tippene ofte kommer flere i pakken.

Trenger jeg flere?

Hva heter denne standard tippen? De er ofte markert med bokstav og tall. Det de har ulik størrelse også, jeg ønsker de store. 

ønsker så en sprøytepose jeg kan gjenbruke til stor tipp.

kan noen hjelpe meg å finne dette eller oppgi hva de heter så jeg får med meg riktig?

Tusen takk 😊

Anonymkode: 06bd3...21f

Skrevet

Ser også de selger sånn konkrete til tipp og pose, når trenger man det?

Skrevet

Ingen som baker her?😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen som baker her?😅

Skal du ha standard tipp og sprøytepose så finnes de over alt! Kjøp en random på rema 1000 så har du den 😄 

Anonymkode: 871e1...b46

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal du ha standard tipp og sprøytepose så finnes de over alt! Kjøp en random på rema 1000 så har du den 😄 

Anonymkode: 871e1...b46

Har sett mange, men i er så små i størrelsen, ikke disse vanlige store. Og passer alle sprøyteposer til alle tipper? 

Da kan jeg evt  kjøpe det hver for seg:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pleier å bruke engangsposer i plast, klipper hull tilpasset tipen. Finnes i forskjellige størrelser. F.eks. slike: https://www.nille.no/produkter/kjokken/bakeutstyr/p-100971-eira-sproyteposer-18x315cm-40pk/?code=100971&gclid=Cj0KCQjwmouZBhDSARIsALYcourmj0Y9XUJshekCwmO0UE-OjCLFY6FcFJ0-XtxNGh0Ep_BAMSO38ukaAu3ZEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 72741...841

Takk:)

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...