Gå til innhold

Fått meg sexpartner, merker at jo mindre man vet om et menneske...jo lettere å forholde seg til.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Single lenge etter langvarig forhold, endelig funnet meg en å ha sex med regelmessig. Vi møtes bare for sextreffene....synes dette er spennende selv. Man slipper å forholde seg til mannen på noen annen måte. Bare vill sex, der jeg slipper meg skikkelig løs.

Jo mer man vet om et menneske personlig så endrer man jo synet på et menneske. Må jo ikke vite hva de jobber med eller driver med i sitt personlige liv for å ha sex sammen tenker jeg nå. Om han er advokat eller rørlegger...

Han ser bra ut, behandler meg bra. Er dominant, vi avtaler treffene samme dag det skjer...rett på sak....funker så bra....maks 1 gang i uken er mitt krav. :) 

Bare noen tanker fra ei som egentlig er superprippen, men tok steget. Nå blir jeg knuller skikkelig....min eks-mann var det softe typen som aldri tok meg skikkelig! uansett hvor mye jeg ba om det.

Anonymkode: 66507...48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt til du blir gravid....

Skrevet
tussi680 skrev (Akkurat nå):

Helt til du blir gravid....

Hvorfor skal jeg bli gravid?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor skal jeg bli gravid?

Det kan en nok tenke på selv - om en ikke er sterilisert da. 

Skrevet
tussi680 skrev (26 minutter siden):

Det kan en nok tenke på selv - om en ikke er sterilisert da. 

ingen beskyttelse er 100% om en ikke er sterilisert

Skrevet
feliek54 skrev (5 minutter siden):

ingen beskyttelse er 100% om en ikke er sterilisert

Det stemmer, alt kan skje. Men man bruker jo hodet med både kondom og andre ting.

Sex uten kondom er helt utenkelig for min del på denne måten, uansett om jeg var sterilisert.

Skrevet

Skjønner deg. Er jo hverken lett å falle for, eller føle avsky, for et menneske man ikke vet noe om

Anonymkode: 08302...127

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det stemmer, alt kan skje. Men man bruker jo hodet med både kondom og andre ting.

Sex uten kondom er helt utenkelig for min del på denne måten, uansett om jeg var sterilisert.

ok da.  Jeg er sterilisert

Skrevet

Kul du som er utro mot eksmannen din

Anonymkode: 3565a...82f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kul du som er utro mot eksmannen din

Anonymkode: 3565a...82f

Hvordan i all verden er man egentlig utro mot EKSMANNEN sin?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Veggdyret skrev (1 time siden):

Hvordan i all verden er man egentlig utro mot EKSMANNEN sin?

🤣🤣🤣 det lurer jeg på også🧐🙈

Anonymkode: 3a87c...b58

Skrevet

Sant det. Så lenge man bare skal ha sex, så trenger man ikke vite noe som helst! 

Deilig at du har funnet deg en som kan ta deg akkurat sånn som du ønsker. Variasjon er tingen. 

Anonymkode: bc46f...8d5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Single lenge etter langvarig forhold, endelig funnet meg en å ha sex med regelmessig. Vi møtes bare for sextreffene....synes dette er spennende selv. Man slipper å forholde seg til mannen på noen annen måte. Bare vill sex, der jeg slipper meg skikkelig løs.

Jo mer man vet om et menneske personlig så endrer man jo synet på et menneske. Må jo ikke vite hva de jobber med eller driver med i sitt personlige liv for å ha sex sammen tenker jeg nå. Om han er advokat eller rørlegger...

Han ser bra ut, behandler meg bra. Er dominant, vi avtaler treffene samme dag det skjer...rett på sak....funker så bra....maks 1 gang i uken er mitt krav. :) 

Bare noen tanker fra ei som egentlig er superprippen, men tok steget. Nå blir jeg knuller skikkelig....min eks-mann var det softe typen som aldri tok meg skikkelig! uansett hvor mye jeg ba om det.

Helt enig. Jo mer upersonlig og anonymt, jo bedre. 

Anonymkode: 4a0e4...76c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt enig. Jo mer upersonlig og anonymt, jo bedre. 

Greit å forsikre seg om at vedkommende er singel da. Eller i åpent forhold, i det minste. Ellers er man en dritt som bidrar til utroskap 👎

Anonymkode: 189bf...44f

Skrevet

Helt til du blir forelsket...

Helt til du finner ut han hjertelaiker andre jentebilder...

Helt til du finner ut at penisen du hadde inni deg i dag var i en annen kvinnes vagina i går....

Helt til du finner ut at penisen du suger i dag, var i en anal i går...

Helt til du finner ut at han sexter med andre fine damer ....

Lykke til med å få hjertet ditt ødelagt.

Anonymkode: 9286b...adf

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Greit å forsikre seg om at vedkommende er singel da. Eller i åpent forhold, i det minste. Ellers er man en dritt som bidrar til utroskap 👎

Anonymkode: 189bf...44f

Dette er jeg helt enig i. Men jeg vil vite minst mulig om henne ellers. Ingen personlig kjennskap, ingen kontakt og overhodet ingen forpliktelser av noe slag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...