AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #1 Del Skrevet 15. september 2022 Tror disse tre er de tre siste for meg. Skjermbilder fra Youtube. Anonymkode: 050ad...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 15. september 2022 #2 Del Skrevet 15. september 2022 Grave of The Fireflies. Bra, men utrolig trist og vond film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Del Skrevet 15. september 2022 Hachiko: a dog`s tale. Anonymkode: 77906...a66 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 15. september 2022 #4 Del Skrevet 15. september 2022 Det er så mange at jeg kan ikke nevne alle engang, blir veldig fort rørt nesten uansett hva jeg ser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #5 Del Skrevet 15. september 2022 2 av 3 filmer jeg har grått av er allerede nevnt her lol. Hachiko og løvenes konge. Den siste er armageddon av alle ting. Anonymkode: 44ca0...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. september 2022 #6 Del Skrevet 15. september 2022 (endret) Endret 15. september 2022 av skreppamedleppa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 15. september 2022 #7 Del Skrevet 15. september 2022 Grave of the fireflies. Watership Down. Steel Magnolias. Sense 8 (serie) Broene i Madison County. The flowers of war. bla.a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. september 2022 #8 Del Skrevet 15. september 2022 En gammel film hvor en mor forteller sønnene sine at hun er syk og skal dø, tror Jack Nickolson er med. Husker ikke navnet. The Champ, gammel 80 talls film om en bokser og sønnen, og den over her Pay it Forward. Griner hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #9 Del Skrevet 15. september 2022 Hachiko ja... og alle andre filmer med hunder som dør, blir behandlet dårlig eller som bare er veldig lojale til menneske sitt. A Hidden Life. Braveheart. BLACK BEAUTY (1994) 😭 Jeg gråter nå bare jeg tenker på den. Så vanvittig vond, men også veldig fin. Og Disney har jo mange gråtefilmer da, men Dumbo og Bambi 2 er de verste for meg. Den sangen som spilles når Dumbo får treffe moren sin igjen mens hun står innelåst er så trist. Den får meg til å tenke på barn som ikke har det godt, og litt på min egen barndom. Anonymkode: c0ca6...389 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alliwill Skrevet 15. september 2022 #10 Del Skrevet 15. september 2022 Philadelphia Edward Saksehånd Tørk ingen tårer uten hansker En klasse for seg Six Feet Under Er mange flere, men disse kom jeg på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 15. september 2022 #11 Del Skrevet 15. september 2022 Djungelvrål skrev (44 minutter siden): En gammel film hvor en mor forteller sønnene sine at hun er syk og skal dø, tror Jack Nickolson er med. Husker ikke navnet. The Champ, gammel 80 talls film om en bokser og sønnen, og den over her Pay it Forward. Griner hver gang. The Champ var det aller første filmen jeg så som jeg begynte å grine av. Terms of Endearment/Tid for ømhet (den første filmen du beskriver) var den andre filmen jeg sippet av. Sånn ca. Tror jeg har en soft spot for triste, unge gutter. 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. september 2022 #12 Del Skrevet 15. september 2022 Flukten fra Dyreskogen 😭😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #13 Del Skrevet 15. september 2022 Sophie's Choice Gattaca Anonymkode: 01be3...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #14 Del Skrevet 15. september 2022 A hidden life gråt jeg meg gjennom fra start til slutt omtrent. Your lie in april er en anime eller noe, men veldig fin Anonymkode: 3c8cc...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiLee Skrevet 15. september 2022 #15 Del Skrevet 15. september 2022 Coco, og den grønne mil og a monster calls, er de filmene jeg har grått mest av 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå