Rosagodis Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Som også smaker godt når det blir varmet opp igjen 😀
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Lasagne, pizza, chili con carne og andre gryteretter, fried rice, ulike gratenger, kjøttkake/karbonader i saus, bolognesesaus, lapskaus, pai, Anonymkode: cb5df...66c 3
Rosagodis Skrevet 14. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lasagne, pizza, chili con carne og andre gryteretter, fried rice, ulike gratenger, kjøttkake/karbonader i saus, bolognesesaus, lapskaus, pai, Anonymkode: cb5df...66c Takk for svar 😀
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 I min fryser nå; Bolognese, biff ragu, pulled kylling, pulled pork, kjøttkaker, fiskekaker, kraft, "middags"brød i mange varianter - mat det tar tid å lage, som er grei å lage i store porsjoner. Krever riktignok at du lager noe til, eller setter sammen et måltid. Moussaka, supper i flere varianter, pai, fiskegrateng, vårruller, curry chicken, dahl, ostegratinerte grønnsaker, pizza I høst vil jeg fylle på med lammeretter for vinteren. Gryter, pulled lammebog, og restekjøtt til gyros. Anonymkode: 86ffa...432
Maskinfører Skrevet 15. september 2022 #5 Skrevet 15. september 2022 Kjøttkaker elgkarbonader Tacokjøtt etc etc etc
flusa Skrevet 15. september 2022 #6 Skrevet 15. september 2022 Kjøttkaker,kylling gryte,lapskaus,gryterett,pizzahorn/pizza,
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #7 Skrevet 15. september 2022 Har dette ofte i fryseren: Quiche, inspirert av denne fra matpaabordet: Quiche Fiskegrateng Fiskekaker Kjøttboller, raske å varme i tomatsaus og med pasta Hjemmelaga pizza Lasagne Brød og rundstykker i forskjellige varianter, focaccia. Gryteretter i forskjellige varianter. Lager store porsjoner når jeg lager mat og fryser ned i porsjonsstørrelser. Har kjøpt inn aluminiumsformer og ildfaste former som tåler å fryses. Anonymkode: 3b65c...a66
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #8 Skrevet 15. september 2022 Rosagodis skrev (11 timer siden): Som også smaker godt når det blir varmet opp igjen 😀 Fritert grevlingnakke og potetmos. Anonymkode: 27581...5a0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #9 Skrevet 16. september 2022 Bolognese og div gryter. Koker ris/pasta og bare tiner og varmer det jeg skal ha til. Anonymkode: 18e3c...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå