AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Noen som har tips til hvordan man kan ligge for og få mindre spark mot ribbeina? Jeg får ikke sove for lillegull i magen sparker så hardt mot ribbeina. Natta lang. Er helt øm, om han sparker eller ei. Har prøvd begge sidene, ryggen, litt høyere hevet. Noen som fant noen bra stillinger? Anonymkode: b5cb1...2f4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 Hadde mest vondt på høyre side. Måtte strekke meg ut og helle over på venstre side, men smerten forsvant ikke, det var den ene stillingen som gjorde minst vond. Synes jeg kjenner smertene selv etter fødsel, de var så vonde 😢 Anonymkode: ffea3...8b0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde mest vondt på høyre side. Måtte strekke meg ut og helle over på venstre side, men smerten forsvant ikke, det var den ene stillingen som gjorde minst vond. Synes jeg kjenner smertene selv etter fødsel, de var så vonde 😢 Anonymkode: ffea3...8b0 Det er veldig vondt! En gang var jeg sikker på at det var nær at det knakk fra innsiden 😅 Skal prøve strekke meg mer ut, har av vane blitt mer en ball / fosterstilling. Anonymkode: b5cb1...2f4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er veldig vondt! En gang var jeg sikker på at det var nær at det knakk fra innsiden 😅 Skal prøve strekke meg mer ut, har av vane blitt mer en ball / fosterstilling. Anonymkode: b5cb1...2f4 Prøvde også å dytte baby lengre ned uten hell 😂 Anonymkode: ffea3...8b0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #5 Skrevet 15. september 2022 Ligg på venstre side, med en stor pute bak ryggen og hodet. Strekk høyre arm over hodet, og la den hvile på puta bak hodet ditt. Da får du størst mulig avstand opp til ribbeina. Å ligge på magen fungerte også fint, men krevde litt mer stabling. Hvis man har en pute eller noe under ribbeina kan den være litt støtdempende. For meg fungerte det best på dagtid, for om natten var jeg for trøtt og groggy til å stable meg opp igjen etter hver dotur. Blæra er nemlig en super boksebag. Det eneste som faktisk hjelper er å få karatekidden ut av magen. Da kan han overlates til sin pappa og sparke ham på sensitive steder. "Det er da bare koselig at babyen viser at han lever." Anonymkode: 65f1c...d85
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #6 Skrevet 15. september 2022 Hadde en ribbeinsparker i magen selv - det gjør helt sykt vondt! Prøvde å dytte de små beina hans til ingen nytte 😅 Fant aldri noe annet enn fødsel som hjalp, var vondt hele 3. trimester! Hjalp litt å minne seg selv på hvem som påførte smerten da 🥰 hold ut! Anonymkode: 876ec...60e 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #7 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ligg på venstre side, med en stor pute bak ryggen og hodet. Strekk høyre arm over hodet, og la den hvile på puta bak hodet ditt. Da får du størst mulig avstand opp til ribbeina. Å ligge på magen fungerte også fint, men krevde litt mer stabling. Hvis man har en pute eller noe under ribbeina kan den være litt støtdempende. For meg fungerte det best på dagtid, for om natten var jeg for trøtt og groggy til å stable meg opp igjen etter hver dotur. Blæra er nemlig en super boksebag. Det eneste som faktisk hjelper er å få karatekidden ut av magen. Da kan han overlates til sin pappa og sparke ham på sensitive steder. "Det er da bare koselig at babyen viser at han lever." Anonymkode: 65f1c...d85 Takk for tips! Skal prøve dette. Og ja, jeg kjenner at babyen elsker blæra også. Før var det kun der, men nå har babyen funnet ut at ribbein er like digg og sparke i. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hadde en ribbeinsparker i magen selv - det gjør helt sykt vondt! Prøvde å dytte de små beina hans til ingen nytte 😅 Fant aldri noe annet enn fødsel som hjalp, var vondt hele 3. trimester! Hjalp litt å minne seg selv på hvem som påførte smerten da 🥰 hold ut! Anonymkode: 876ec...60e Jeg vet ikke om det hjelper minne meg på hvem som sparker Etter å ha ti spark rett inn i ribbeina hvor man skriker, kan det være hvem som helst AnonymBruker skrev (5 timer siden): Prøvde også å dytte baby lengre ned uten hell 😂 Anonymkode: ffea3...8b0 Jeg prøvde dytte ned fingrene foran ribbeina og lage barriere Hjelper bare mentalt å vite at man prøver beskytte seg. Anonymkode: b5cb1...2f4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #8 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tips! Skal prøve dette. Og ja, jeg kjenner at babyen elsker blæra også. Før var det kun der, men nå har babyen funnet ut at ribbein er like digg og sparke i. Jeg vet ikke om det hjelper minne meg på hvem som sparker Etter å ha ti spark rett inn i ribbeina hvor man skriker, kan det være hvem som helst Jeg prøvde dytte ned fingrene foran ribbeina og lage barriere Hjelper bare mentalt å vite at man prøver beskytte seg. Anonymkode: b5cb1...2f4 Jepp! Det gjorde jeg og 😂 Anonymkode: ffea3...8b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå