AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Chatter med en utrolig hyggelig type på tinder. Han er aktiv, trener mye og lever en helt annen livsstil enn meg. Jeg har varierende bilder på min profil, alle tatt det siste året med bilder alene, sammen med andre osv det er synlig at jeg er en større kvinne på bildene. Alikevel så er det frykt for å møte han fordi hva hvis han ikke oppfatter det sånn? Syns det er vanskelig å si det rett ut også, for man vil jo fremstå som sikker på seg selv. Anonymkode: 7a406...e9d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Sålenge du har kroppsbilder der så vet han jo hvem han snakker med Ikke overtenk! Selvtillitt er mer tiltrekkende enn noen kilo fra eller til Anonymkode: 94b87...9fa 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Begynn å trene og spis mindre. Ta en fastekur evt for og miste kilo før du treffer han. Lykke til. Anonymkode: 3351a...682 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Begynn å trene og spis mindre. Ta en fastekur evt for og miste kilo før du treffer han. Lykke til. Anonymkode: 3351a...682 Tosk. Anonymkode: 7a406...e9d 6 6
SPOCA Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Så lenge bildene er ærlige, vet han hvordan du ser ut. Ikke tenk for mye på det. Jeg tenkte litt det samme som deg, siden jeg er lettere overvektig og han er relativt høy og normalvektig. I dag er vi samboere og han synes jeg er vidunderlig vakker, noe han forteller meg hver dag. Jeg ser det overhodet ikke selv, men han kan ikke få nok. Slipp deg løs og prøv å ikke tenke for mye på det. 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 Vis han et bikinibilde, så får han dømme selv. Anonymkode: a7b3d...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå