AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Hei, jeg jobber tredelt turnus og er nylig slått opp med barnefar. Vi vil selvfølgelig at barnet vårt skal ha stabilitet, men realiteten er at hun kommer til å bo med pappa 1-3 ganger hver uke pga min turnus. Jeg kunne tenkt meg 2 uker med meg, 2 uker med pappa…men det er ikke realistisk siden jeg er alene. Hva tenker dere? Anonymkode: c1a07...09e
Visla Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Jeg fikk tilrettelagt turnusen min da jeg og barnefar gikk fra hverandre for 2 år siden
Sykepleierinnen Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Hvis dere klarer å samarbeide bra og han er innstilt på å tilpasse seg din turnus kan det gå helt fint. Hvis ikke hadde jeg nok søkt på alt jeg fant av dagtid-stillinger.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, jeg jobber tredelt turnus og er nylig slått opp med barnefar. Vi vil selvfølgelig at barnet vårt skal ha stabilitet, men realiteten er at hun kommer til å bo med pappa 1-3 ganger hver uke pga min turnus. Jeg kunne tenkt meg 2 uker med meg, 2 uker med pappa…men det er ikke realistisk siden jeg er alene. Hva tenker dere? Anonymkode: c1a07...09e Det er realistisk om du har barnevakt. Om barnet er veldig ung kan to uker bli veldig lenge. Det kan det forsåvidt bli for eldre barn og. Anonymkode: 56bf4...094
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er realistisk om du har barnevakt. Om barnet er veldig ung kan to uker bli veldig lenge. Det kan det forsåvidt bli for eldre barn og. Anonymkode: 56bf4...094 Syntes det er dumt med barnevakt når papp kan passe på den lille. Barnefar kan passe på barnet vårt de dagene jeg jobber kveld/natt. Anonymkode: c1a07...09e 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Sykepleierinnen skrev (21 minutter siden): Hvis dere klarer å samarbeide bra og han er innstilt på å tilpasse seg din turnus kan det gå helt fint. Hvis ikke hadde jeg nok søkt på alt jeg fant av dagtid-stillinger. Det gjør vi Anonymkode: c1a07...09e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Visla skrev (22 minutter siden): Jeg fikk tilrettelagt turnusen min da jeg og barnefar gikk fra hverandre for 2 år siden Hvordan da? To uker med dag, to uker med kveld/natt? Anonymkode: c1a07...09e
Visla Skrevet 15. september 2022 #8 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan da? To uker med dag, to uker med kveld/natt? Anonymkode: c1a07...09e Minste var kun hos far 40% (annen hver langhelg), så jobbet nattevakter kun når hun også var hos faren. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan da? To uker med dag, to uker med kveld/natt? Anonymkode: c1a07...09
Blåjojo Skrevet 15. september 2022 #9 Skrevet 15. september 2022 Jeg hadde et veldig greit samarbeid med far til mine barn da vi gikk fra hverandre. Så barna var hos han hver gang jeg jobbet kveld eller natt. Var mye kjøring og styr noen år, men det var verdt det. Nå er barna voksne og sier de er veldig fornøyd med hvordan vi ordnet det.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #10 Skrevet 15. september 2022 Vi jobber begge turnus og har delt opp samværet til å følge den. Kan bli mye frem og tilbake for barna, men det fungerer. Anonymkode: c533c...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå