AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Sendte en Norgespakke med sporing til noen, og jeg sporer pakka så ligger den på posten der og har gjort en stund. Får vedkommende sms? Eller lapp i posten? Oppga info til de på posten som printet ut en lapp og limte på. Anonymkode: f3a9e...88d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Sms og epost om de har registrert det. Anonymkode: 5ab30...c44 2
ToveM Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Skal få sms hvis telefonnummer til mottaker er oppgitt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Sms og epost om de har registrert det. Anonymkode: 5ab30...c44 Jepp, og om de ikke har registrert det kommer det lapp i posten. Anonymkode: 684b2...c30
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 ToveM skrev (2 minutter siden): Skal få sms hvis telefonnummer til mottaker er oppgitt. Jeg oppga tlf til mottaker, ikke epost eller noe. Er veldig skuffa, sa til mottaker at jrg hadde sendt den og de gledet seg liksom til å hente, så ligger den bare der. Anonymkode: f3a9e...88d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg oppga tlf til mottaker, ikke epost eller noe. Er veldig skuffa, sa til mottaker at jrg hadde sendt den og de gledet seg liksom til å hente, så ligger den bare der. Anonymkode: f3a9e...88d Når er det du sendte pakken da? Anonymkode: 7bd3f...512
ToveM Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg oppga tlf til mottaker, ikke epost eller noe. Er veldig skuffa, sa til mottaker at jrg hadde sendt den og de gledet seg liksom til å hente, så ligger den bare der. Anonymkode: f3a9e...88d Hvis de vet den ligger der. Kan de hente den. Gi de sporingsnumneret, så skal det ikke være noe problem.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når er det du sendte pakken da? Anonymkode: 7bd3f...512 Forrige uke, den har ligget siden fredag og jeg sa når jeg sendte den og sproring nummer Anonymkode: f3a9e...88d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #9 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg oppga tlf til mottaker, ikke epost eller noe. Er veldig skuffa, sa til mottaker at jrg hadde sendt den og de gledet seg liksom til å hente, så ligger den bare der. Anonymkode: f3a9e...88d Det er jo bare for de å hente den da. Oppgi koli nr til mottaker av pakken så får de hentet den ut, om tlf nr er reg så skal de ha fått sms også. Kan jo være så enkelt som at de ikke har rukket å hente ut pakka enda. Anonymkode: 223b0...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå