Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker litt på å ikke vite kjønn denne gangen. Vi fikk gutt forrige gang og så med en gang på ordinær ultralyd at det var en gutt da utstyret stod rett opp. 😂 Vi visste dermed at det var en gutt før jordmor rakk å si noe. 

Hvordan har det vært med dere andre som ikke ville vite kjønn før fødsel? Har dere sett det selv allikevel eller var alle )»jenter? 

Anonymkode: 26e2e...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kunne ikke se noe på ultralyden, men kanskje helsepersonell kunne det. Uansett hadde vi bestemt oss for at vi ikke ville vite. Jeg(og én nabodame) var sikker på at det var en jente, alle andre(familie osv.) var så sikre på at det var en gutt. Det var jente.

Anonymkode: ed09e...dbc

Skrevet

Vi kunne også se tydelig på ul med første att det var en gutt. Med andre klarte ikke vi som mangler trening å tolke noe som helst. Det var også en gutt.

Anonymkode: 2648d...b87

Skrevet

Jeg ville ikke vite kjønn på mine to barn. Angrer litt på det nå. Føler at jeg hadde knyttet meg litt mer til dem hvis jeg visste kjønn.

Anonymkode: 2749f...a8e

Skrevet

Vi visste at førstemann var gutt. Som hos dere så kunne vi se det tydelig på OUL.

Med nr 2 ville vi ikke vite og jeg ga beskjed om det på UL. Men vi satt jo og kikket begge to. Mulig JM også styrte unna underlivet så godt ho kunne, for vi så ingen antydning til penis. Så vi trodde jo det var ei jente.

Men neida, kom ut enda en gutt :ler: En utrolig gøy overraskelse å vente til fødselen. Og ekstra gøy å pine alle venner og familie som holdt på å dø av nysgjerrighet :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er for nysgjerrig.

Men hvis man gir beskjed om at man ikke ønsker å vite så får man beskjed om når man kan se på skjermen. 
Jeg fikk jente sist, og fikk faktisk et UL bilde midt mellom beina på ungen som tydelig viste 3 streker og ingen tut som pekte opp. Det føltes forferdelig feil der og da, men nå i ettertid er det litt morsomt.

Anonymkode: c878c...60d

• Liker 1
Skrevet

Vi visste også med første men vi har ikke lyst til å vite med neste. Jeg så også at første var en gutt før jordmora hadde sagt noe så nå skal jeg si klart og tydelig fra starten av ultralyden at vi ikke vil vite. Og at hun må si ifra når vi ikke kan se på skjermen. Og at det ikke må taes ultralydbilde av kjønnet. 

Anonymkode: 571e0...06f

Skrevet

Vi sa nei takk til å vite kjønn. Eneste bakdelen for dere nå vil jo være at 'alle' (veldig mange) dere møter på vil si - ååå, jenten som kommer nå da. Nå som dere har en gutt. Og da spørs det hvor godt du takler det maset der.

Skrevet

Jeg ville ikke vite kjønnet på ultralyden forrige gang. Jeg og samboer så likevel med en gang at det var en gutt. Vanskelig å unngå da kjønnet ofte vises tydelig på gutter 

Anonymkode: 47faf...70e

Skrevet

Vi har ikke visst med noen av våre to gutter. Så ikke på skjermen under ultralyd før det var dømt trygt av jordmor, og så bort når hun skulle bevege seg i de områdene. Hadde aldri noe annet enn magefølelse og familiehistorien å gå på når det gjaldt kjønn. Elsker det! Hadde gjort det sammen igjen om vi hadde hatt ork til nr tre - men ettersom flerkoneri er såpass frowned upon bøyer vi oss med de to vi har nå 😆

Anonymkode: 804cc...8c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...