AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Er det noen her som har det? Jeg vurderer å trappe ned den vanlige jobben min, og begynne med nettverkssalg. Har ikke bestemt meg for hvem produkter jeg vil selge, men det kan kanskje noen hjelpe med? Dere som har prøvd, hva er deres ærfaringer? Jeg ønsker å ha det som en biintekt for å kunne være litt mere hjemme, og ha litt mindre tidsklemme med henting, levering, og kjøring til fritidsaktiviteter. Jeg er sosial utadvent og har stort nettverk, så jeg tenker at det skal gå ann å få solgt noe, men produktet må jo være bra. Hvilke anbefalinger har dere som har prøvd før? Anonymkode: aef14...b80
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Bare hold deg langt unna meg ihvertfall. Anonymkode: 51a34...9b2 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 Nettverkssalg er en perfekt oppskrift på å ødelegge nettverket ditt og forholdet til vennene dine. Du bør absolutt ikke blande sosialt med salg. Kjenner flere som angrer bittert. Anonymkode: 27357...0e0 15
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 Ingen oppegående folk driver med det der. For de aller fleste taper penger, de tjener ikke! Les litt i MLM-tråden på Rampelyset her og se om det frister. Anonymkode: dcd87...37f 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #5 Skrevet 15. september 2022 Det eneste nettverkssalg vil gjøre for deg er å ødelegge nettverket ditt. Er du skikkelig heldig taper du penger i tillegg. Anonymkode: 9eaf0...d4c 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #6 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det noen her som har det? Jeg vurderer å trappe ned den vanlige jobben min, og begynne med nettverkssalg. Har ikke bestemt meg for hvem produkter jeg vil selge, men det kan kanskje noen hjelpe med? Dere som har prøvd, hva er deres ærfaringer? Jeg ønsker å ha det som en biintekt for å kunne være litt mere hjemme, og ha litt mindre tidsklemme med henting, levering, og kjøring til fritidsaktiviteter. Jeg er sosial utadvent og har stort nettverk, så jeg tenker at det skal gå ann å få solgt noe, men produktet må jo være bra. Hvilke anbefalinger har dere som har prøvd før? Anonymkode: aef14...b80 Nettverkssalg har pågått i mange tiår, spør noen som har drevet med dette,så regner jeg med du ikke gidder. De fleste som driver med slik, er godtroende folk uten innsikt i forretningsdrift.....men samtidig innbiller de seg at det vil regne penger om et år eller to. Du kommer til å miste noen venner, venner kommer til å prøve å unngå deg også. Ingen gidder å høre på folk som har blitt frelst på en eller annen idiotisk forretningside, og i tilleg prøver å verve familie og venner. Anonymkode: acc29...8fd 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #7 Skrevet 15. september 2022 Ja. Sjekke ut Hannah Alonzo på YouTube. Hun kan hjelpe deg. Anonymkode: d5a4c...fc8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #8 Skrevet 15. september 2022 Se dokumentaren Betting on Zero på youtube. Den handler om mennesker som ble lurt inn i Herballife. Anonymkode: 94053...72d 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #9 Skrevet 16. september 2022 Det var da voldsom motstand mot nettverkssalg her da. Jeg har selv vært på salgskvelder som har vært hyggelige sammen med andre, i tillegg er jo mange av disse store firmaer som har en kjent merkevare og som har drevet bra i mange mange år, så noe må da jo være bra med det? Ts Anonymkode: aef14...b80
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #10 Skrevet 16. september 2022 Tupperware er gode produkt i allefall. Men dyrt å driva med Anonymkode: 062cd...795
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #11 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det var da voldsom motstand mot nettverkssalg her da. Jeg har selv vært på salgskvelder som har vært hyggelige sammen med andre, i tillegg er jo mange av disse store firmaer som har en kjent merkevare og som har drevet bra i mange mange år, så noe må da jo være bra med det? Ts Anonymkode: aef14...b80 Du har helt tydelig ikke satt deg inn i hvordan MLM funker. De virkelige summene tjener du ikke på å selge produkter selv, men å verve andre selgere under deg i nettverket ditt. Det markedet mettes veldig, veldig fort. Anonymkode: 939d7...09c 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #12 Skrevet 17. september 2022 Jeg har vært aktiv og kom høyt opp i det, men for meg fikk det hele en bismak og jeg valgte å avslutte alt og fjerne alt historikk som kunne knyttes mellom meg og MLM selskapet. Aldri igjen. Anonymkode: a40d2...525 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #13 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har vært aktiv og kom høyt opp i det, men for meg fikk det hele en bismak og jeg valgte å avslutte alt og fjerne alt historikk som kunne knyttes mellom meg og MLM selskapet. Aldri igjen. Anonymkode: a40d2...525 Hva var det som gav deg en bismak? Og hva mener du med høyt i det? Anonymkode: aef14...b80
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #14 Skrevet 17. september 2022 Jeg tjente godt og kunne sluttet å jobbe. Lå på et av de høyeste nivåene i Norge. Bismak av hvordan man blir som person faktisk. Hvordan MLM fungerer og nei, totalt hele pakka. Anonymkode: a40d2...525 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #15 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det var da voldsom motstand mot nettverkssalg her da. Jeg har selv vært på salgskvelder som har vært hyggelige sammen med andre, i tillegg er jo mange av disse store firmaer som har en kjent merkevare og som har drevet bra i mange mange år, så noe må da jo være bra med det? Ts Anonymkode: aef14...b80 Det er i grunn en særdeles uetisk businessmodell. Selv om salgskvelder kan være hyggelige, firmaene er store, og noen få tjener penger. Problemet er at de aller aller fleste IKKE tjener penger. Så de få som tjener mye gjør det på bakgrunn av veldig mange andre sitt gratisarbeid. Og firmasjefene på toppen sitter og gnir seg i hendene, de har hundrevis av salgsrepresentanter som de ikke trenger å ta noe ansvar for, og som de ikke trenger å betale en krone til. Mye gratis arbeidskraft! Anonymkode: 9eaf0...d4c 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå