AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Jeg tror at jeg oppdaget KG da jeg var på slutten av videregående( 2005-2006 ca). Husker at jeg fant svaret på mange spørsmål her inne. Lurte på mye om hva som er vanlig om diverse. Har flere ganger tenkt at KG ikke er bra for meg, og har også begrenset bruken i perioder. Men totalt sett er KG mer bra enn dårlig. Som Kineserne sier om Mao, 70% bra 30 % dårlig🤣 Anonymkode: 9e189...e16
Million Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Jeg fant KG i 2014. Husker ikke nå hva jeg googlet etter da, men det var sånn jeg fant nettsidene her i alle fall. Noen hadde lurt på det samme før og skrevet innlegg om det på Kvinneguiden. Så ble jeg bare værende her, rett og slett. Er innom stort sett hver dag, men det har hendt jeg har tatt en dag eller to med pause, hvis jeg kjenner at jeg blir litt for irritert over noe spesielt idiotisk her inne 😛 For det meste hopper jeg bare over innlegg som irriterer meg eller som jeg anser for å være åpenbare trolleinnlegg. Men det hender også at jeg svarer for diskusjonens skyld, selv om det antageligvis er oppdiktet, det som står i hovedinnlegget.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Var vel hvertfall 15 år siden. Jeg er introvert og trives alene, men jeg liker å snakke med folk. Problemet med KG er at jeg merker jeg blir utålmodig i samtaler IRL fordi her kan jeg hoppe fra tema til tema. Folk snakker ofte om det samme i minst 30minutter og det er dritkjedelig. Samtidig er jeg her fordi jeg ikke har de vennene jeg skulle ønske jeg hadde. Jeg tar ikke så mye plass og folk snakker stort sett om seg selv når vi er sammen, så det har sikkert like mye med det å gjøre. Anonymkode: 3ae6a...cb1 1
Veggdyret Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Søker jeg på mitt første brukernavn får jeg opp innlegg fra 2004. Husker ikke hvordan jeg havnet her, men mine første innlegg er stort sett innen mote-kategorien. Har sikkert opprettet og glemt igjen et dusin brukere siden den tid. Blir paranoid etter noen år og starter en ny, selv om jeg prøver å aldri skrive identifiserende innlegg og jevnlig vrir litt på detaljer. Synes Kg er skikkelig underholdende på noen forum (spesielt Singelliv) og har fått noen gode råd opp igjennom årene også (...ikke på Singelliv). Kan ta pause fra forumet i noen måneder eller år, og ha andre perioder der jeg er innom daglig.
Carrot Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 denne brukeren ble opprettet i 2004, jeg ble tipset om KG av en venninne og var her en god stund før profilen ble laget. Jeg har fortsatt å være her fordi det innimellom søpla er noen gullkorn det er verdt å få med seg..
Bombasi Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Fant KG i 2018. Er "ny" nå, men har hatt en annen bruker tidligere. Det er noe med KG som appellerer til meg. Vet ikke hva. En god kombo av noen utvalgte spesielle brukere, mange forskjellige brukere, ulike problemstillinger og provokasjoner. At det er et forum med mest kvinner er også utelukkende positivt.
umAxa Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 KG har vel "eksistert" så lenge jeg kan huske da internett verden var full av forumer. Ble overrasket da jeg fant KG igjen i fjor da og er veldig mye uforandret siden den gang. Hvorfor jeg er her? Tja, jeg får et innblikk i denne delen av internett og Norge antar jeg. Noen gang er det interessante problemstillinger, men mer enn ofte er det interessante brukere i hvordan de tenker. Jeg registrerte meg fordi da opprettholder jeg et ansvar for mine svar som får meg til å reflektere ekstra nøye før jeg svarer. Når man knytter et "navn" til det man sier, kan man ikke fordufte bak anonymiteten som ofte bringer det verste ut av folk.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #8 Skrevet 15. september 2022 Jeg var faktisk aktiv på Diskusjon.no og så var det flere der inne som klagde over ha blitt utestengt her fra Kvinneguiden. Det er mange som kommer fra Kvinneguiden, TIL diskusjon.no for å klage på hvordan dette forumet blir drevet. men det er vel INGEN som kommer fra Diskusjon.no for å klage over hvordan det forumet blir drevet, eller alle medlemmene som er aktive der inne? Anonymkode: 8c61b...c41
Embla Othea Skrevet 15. september 2022 #9 Skrevet 15. september 2022 Jeg fant KG da jeg var 15 år gammel. Selv om KG er full av drittsekker, liker jeg likevel konseptet.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #10 Skrevet 15. september 2022 Fant KG da jeg var 15-16, er nå 22. Synes det er interessant å lese om andre sine synspunkter på ulike ting. Spesielt å lese om aktuelle saker, hvor det er andre som vet mer enn det jeg har satt meg inn i. Anonymkode: 8030d...825
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #11 Skrevet 15. september 2022 Dere blir avhengige med andre ord. Jeg fant kg da jeg var veldig psykisk syk, var her mye. Er bedre nå og er her mindre. Tror mange er her i vanskelige tider. Det kan vi se av tråder og ikke minst svar. Anonymkode: c364d...90b
klarinetta Skrevet 15. september 2022 #12 Skrevet 15. september 2022 Kanskje i 2015 eller noe, men har aldri brukt det før i det siste. Var på tidlig 2000-tall i mange år veldig aktiv på forumet Doktoronline. Etter kanskje 10 år der ble jeg mildt sagt drittlei alt tjatteret, men nå etter kanskje 15 år er skravla litt oppe og går igjen 😅😅
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #13 Skrevet 15. september 2022 2003. Ikke så viktig hvor gammel jeg var da. En venninne lokket meg inn her for å observere noe spennende som pågikk den gangen. Dette aktuelle spennende gjorde at man fikk mye kontakter nye mennesker og dessuten var også det en og annen person jeg kjenner irl her. Kommer og går litt, er egentlig på nippet til å ta atter en pause. Den siste var på 8 år elns? Er her mest for å prokastinere og være bajas. Og de fine folka i fjasetrådene er vanskelig å kutte helt ut, dessverre
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #14 Skrevet 15. september 2022 (endret) Vært her siden 2003, med et annet brukernavn, var mest aktiv fra 2003-2006. Da var det mye sosialt med mange treff og julebord og greier. Etter 2006 var jeg ganske lite her frem til 2014. Og fra 2015 til 2022 var jeg også lite innom. Har blitt veldig aktiv nå igjen i 2022, og det er mest på grunn av den fine gjengen på sosial prat. Endret 15. september 2022 av Agent smith
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #15 Skrevet 15. september 2022 KG dukker jo ofte opp når man googler noe, så jeg kan ikke huske eksakt når jeg oppdaget forumet. Men jeg fikk bruker sist helg 😄 Jeg er vel egentlig her fordi jeg vil prate litt, fleipe litt. Ikke noe seriøst. Flyttet til ny by og det er rett slett litt ensomt Anonymkode: 17f22...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå