Gå til innhold

Så typen til en nær venninne på gata med en annen dame og hun strøk han over armen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i byen på dagtid og så kjæresten til en venninne på gata med en annen dame. De gikk ved siden av hverandre og så at hun strøk han over armen bakfra. Tror ikke han så meg, jeg var et lite stykke unna. Jeg vet ikke hvem hun er og jeg vet at han er med venninna mi nå.

Skal jeg si noe til venninna mi? De har vært sammen i 4 år og tror (iallefall fra hennes side at de er veldig lykkelige). Samtidig vet jeg at noen mennesker er naturlig mer til å ta på andre, også motsatt kjønn, og den måten hun strøk ham lett på overarmen kunne ligne på det. Samtidig kunne det vært mer intimt.. kan jo kanskje begynne med å nevne til venninna mi neste gang jeg ser henne at jeg så han på gata med noen jeg ikke kjenner. Ikke noe mer, og så se hva hun sier. Om hun vet om denne kvinnen eller ikke

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stryker på kolleger, jeg klemmer til og med på noen av de. Det betyr ikke at jeg er utro. 

Anonymkode: cbf1a...9fd

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe. Enkelte mennesker har lav terskel for å ta på andre uten at det betyr at det ligger følelser bak. Du skaper potensielt drama ut av ingenting.

Anonymkode: cd82b...d17

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere har sikkert rett, sikkert bare en venninne/kollega av han som er litt mer fysisk med venner. Bare leser om så mye utroskap her og det er det siste jeg ønsker at venninna mi skal gjennomgå.. 

Skrevet

Kjæresten min fikk en gang høre fra noen at de hadde sett meg spise middag med en mann. At vi hadde ledd og sett hverandre intimt i øynene

Det var broren min.. 

Anonymkode: e203a...bf0

• Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Du kan jo si til typen at du så han uten å nevne strykingen til venninnen din og se hva han svarer.. 

• Liker 2
Skrevet

Ja såklart si det!!

Anonymkode: 6c661...9b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kjæresten min fikk en gang høre fra noen at de hadde sett meg spise middag med en mann. At vi hadde ledd og sett hverandre intimt i øynene

Det var broren min.. 

Anonymkode: e203a...bf0

Jaja men bedre å få beskjed enn å potensielt ha partner som er utro bak ryggen. Er det noe uskyldig så får man hvertfall avkreftet mistanken

Anonymkode: 6c661...9b9

• Liker 3
Skrevet

Skal du finne ut så må du snakke med mannen sjøl 

Anonymkode: 5d5e2...4d5

Skrevet

Jeg får de mest sinnsyke bjørneklemmene fra en kvinnelig kollega i kontorlokalene.

Folk får tro hva de vil. Dersom de kontakter partneren min, vet hun akkurat hvem det er. Hun vet også at jeg aldri puler rundt på arbeidsplassen.

No worries.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg stryker på kolleger, jeg klemmer til og med på noen av de. Det betyr ikke at jeg er utro. 

Tips: slutt med det. 

Anonymkode: a3b59...149

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Du vet det ikke bare er et familiemedlem da? Søstera eller noe.

58 minutter siden, Peachly said:

Bare leser om så mye utroskap her

Da må du ta deg en pause så du ikke ender opp med å tro at kg speiler majoriteten av Norges befolkning.

Anonymkode: 1c5c0...f71

• Liker 2
Skrevet

Du er skada

Anonymkode: fec69...296

• Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
Peachly skrev (1 time siden):

Dere har sikkert rett, sikkert bare en venninne/kollega av han som er litt mer fysisk med venner. Bare leser om så mye utroskap her og det er det siste jeg ønsker at venninna mi skal gjennomgå.. 

Ta det med ro, det virkelige liv er ikke som det du leser på KG. Langt derifra.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er skada

Anonymkode: fec69...296

Tull, det er h*n ikke.

Skrevet

Jeg også kan få både klem og stryk/klapp på skuldra av en kollega. 

Men man ser vel forskjell på det, og sensuell/flørtete stryk? Jeg hadde ikke likt om en kollega satt å 'pusa' på min samboer, i alle fall. Stryk på armen som i 'bra jobba, vet det var en tøff dag i dag, men vi gjennomførte!'-stryk er noe helt annet. 

Anonymkode: 685c1...0e9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg også kan få både klem og stryk/klapp på skuldra av en kollega. 

Men man ser vel forskjell på det, og sensuell/flørtete stryk? Jeg hadde ikke likt om en kollega satt å 'pusa' på min samboer, i alle fall. Stryk på armen som i 'bra jobba, vet det var en tøff dag i dag, men vi gjennomførte!'-stryk er noe helt annet. 

Anonymkode: 685c1...0e9

Nettopp. 

Typisk nordmenn å være kalde, og livredde for enhver fysisk kontakt. 

Det er forskjell på normal menneskelig omgang, og sensuell/flørtende adferd. 

Anonymkode: 4d088...89b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du vet det ikke bare er et familiemedlem da? Søstera eller noe.

Da må du ta deg en pause så du ikke ender opp med å tro at kg speiler majoriteten av Norges befolkning.

Anonymkode: 1c5c0...f71

Utroskap har blitt veldig vanlig i våre dager, dessverre.🤷‍♀️

Anonymkode: 36e2e...a93

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Noen er "klemmere" og andre liker ikke fysisk kontakt med andre enn kjæresten. Sånn er det bare. Jeg elsker å få/gi en god klem, uansett kjønn, og tar gjerne på folk når vi snakker sammen. Jeg har aldri vært utro og håper jeg klarer å stå i mot framover også. Om jeg snakker med noen perifere venner om noe alvorlig eller trist kan jeg spørre om jeg får gi en klem dersom jeg er usikker om vedkommende liker å klemme.

Endret av 911
  • Nyttig 2
Skrevet
Peachly skrev (13 timer siden):

Var i byen på dagtid og så kjæresten til en venninne på gata med en annen dame. De gikk ved siden av hverandre og så at hun strøk han over armen bakfra. Tror ikke han så meg, jeg var et lite stykke unna. Jeg vet ikke hvem hun er og jeg vet at han er med venninna mi nå.

Skal jeg si noe til venninna mi? De har vært sammen i 4 år og tror (iallefall fra hennes side at de er veldig lykkelige). Samtidig vet jeg at noen mennesker er naturlig mer til å ta på andre, også motsatt kjønn, og den måten hun strøk ham lett på overarmen kunne ligne på det. Samtidig kunne det vært mer intimt.. kan jo kanskje begynne med å nevne til venninna mi neste gang jeg ser henne at jeg så han på gata med noen jeg ikke kjenner. Ikke noe mer, og så se hva hun sier. Om hun vet om denne kvinnen eller ikke

Ja, jeg hadde ringt tvert.

Anonymkode: bf9ac...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...