Anzii Skrevet 21. oktober 2022 #61 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jammf skrev (16 timer siden): Han meldte ikke- hennes diplomatiske immunitet opphørte i det hun forlot informasjonsenteret. Vil tro myndighetene hadde over sikt over dette. Jeg fikk inntrykk av at han hadde meldt henne🤔 så fort de kom, så sa han jo til June at hun ikke skulle bekymre seg - «de er ikke her for oss». Han sa også flere ganger at hun fikk som fortjent. Mulig jeg tar feil altså, men følte det var han som stod bak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 21. oktober 2022 #62 Del Skrevet 21. oktober 2022 Anzii skrev (1 time siden): Jeg fikk inntrykk av at han hadde meldt henne🤔 så fort de kom, så sa han jo til June at hun ikke skulle bekymre seg - «de er ikke her for oss». Han sa også flere ganger at hun fikk som fortjent. Mulig jeg tar feil altså, men følte det var han som stod bak! Det følte jeg og. Og når hun spurte om han hadde meldt svarte han ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #63 Del Skrevet 23. oktober 2022 Utrolig bra episode. Nå leverer denne serien virkelig! Anonymkode: 2f26c...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 26. oktober 2022 #64 Del Skrevet 26. oktober 2022 Pølsevann skrev (På 21.10.2022 den 18.21): Det følte jeg og. Og når hun spurte om han hadde meldt svarte han ikke. Tar tilbake det jeg sa Ref. siste episode og det Luke innrømte under noe press... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 26. oktober 2022 #65 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 21.10): Utrolig bra episode. Nå leverer denne serien virkelig! Anonymkode: 2f26c...57f Ja, nå tar det helt av her! Kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #66 Del Skrevet 29. oktober 2022 Denne sesongen fortsetter å imponere 😁 Anonymkode: 2f26c...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #67 Del Skrevet 30. oktober 2022 Synes at noe av det beste i sesongen er at de har fått med the Wheelers. De er så nifse! Anonymkode: c5b1e...8e8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 31. oktober 2022 #68 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 30.10.2022 den 2.44): Synes at noe av det beste i sesongen er at de har fått med the Wheelers. De er så nifse! Anonymkode: c5b1e...8e8 Ja, de er skikkelig creepy! Gleder meg til å se mer av de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #69 Del Skrevet 9. november 2022 Slutten på dagens eps! Wow Anonymkode: a0c99...aea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 9. november 2022 #70 Del Skrevet 9. november 2022 Wow! De er bundet sammen om de vil eller ei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. november 2022 #71 Del Skrevet 9. november 2022 Jammf skrev (På 21.10.2022 den 0.51): Han meldte ikke- hennes diplomatiske immunitet opphørte i det hun forlot informasjonsenteret. Vil tro myndighetene hadde over sikt over dette. jo han gjorde det. Han sa til june at han gjorde det for henne, noe jeg godt forstår pga alt sinnet june hadde mot serena og pga det jævlige serena faktisk har bidratt til å gjøre mot june. Luke var ikke der da june var med serena da hun fødte. Han har ikke sett en eneste positiv side fra serena. Han har bare sett slemme serena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #72 Del Skrevet 9. november 2022 Fader for en kjedelig slutt.... Anonymkode: bc340...a5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 9. november 2022 #73 Del Skrevet 9. november 2022 Æsj, skikkelig skuffet over sesongslutten etter de foregående fantastiske episodene. Føler liksom på en måte at serien begynner på nytt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. november 2022 Forfatter #74 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Vet ikke helt hva jeg syntes om slutten, kan være interessant å se hvor dette går med tanke på Serena og June sammen. Kunne godt tenke meg å se at Serena Spoiler joiner June i en motstandsbevegelse (med Aunt Lydia, for det går nok den veien med henne også etter Janine mest sannsynlig mister tungen) mot Gilead i siste sesongen. Endret 9. november 2022 av Hatsumomo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #75 Del Skrevet 9. november 2022 Siden jeg ikke er spesielt fan av logiske brister: Kan noen fortelle meg hvordan Serena kom seg på toget? Hun rømte i det hun sto og gikk i, hun hadde vel neppe papirer på seg og babyen? Anonymkode: cd780...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 9. november 2022 #76 Del Skrevet 9. november 2022 Var der sesongslutt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. november 2022 Forfatter #77 Del Skrevet 9. november 2022 Pølsevann skrev (12 minutter siden): Var der sesongslutt?? ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. november 2022 Forfatter #78 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Siden jeg ikke er spesielt fan av logiske brister: Kan noen fortelle meg hvordan Serena kom seg på toget? Hun rømte i det hun sto og gikk i, hun hadde vel neppe papirer på seg og babyen? Anonymkode: cd780...5f4 Kanskje man får se det i en flashback i siste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #79 Del Skrevet 9. november 2022 Kan kona til Nick virkelig gå fra han? Jeg trodde skilsmisse var ganske uaktuelt i Gilead? Og jeg trodde i hvert fall ikke en kvinne kunne ta ut skilsmisse? Anonymkode: cd780...5f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt.lutt Skrevet 9. november 2022 #80 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan kona til Nick virkelig gå fra han? Jeg trodde skilsmisse var ganske uaktuelt i Gilead? Og jeg trodde i hvert fall ikke en kvinne kunne ta ut skilsmisse? Anonymkode: cd780...5f4 Kanskje fordi han nå blir sett på som en sviker? Hun er jo gravid, og barn er jo viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå