Gå til innhold

Erfaring med Sarotex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld.

Noen her som har brukt Sarotex?

Har begynt på Sarotex 10 mg i starten nå for smerter i rygg å ben.

Første kvelden reagerte jeg skikkelig, fikk ordentlig feberhud sånn øm i huden å rar/merkelig følelse i kroppen.

Sovnet ganske fort da jeg la meg iallefall.

Skal gå 1 mnd før kontroll.

Andre med erfaring?

Anonymkode: 863fd...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble bare veldig veldig trøtt. Gikk opp litt i vekt. Ingen bivirkninger utover det. 

Anonymkode: 14e98...658

Skrevet

Jeg ble helt ekstremt trøtt. Kom konstant for sent til alt mulig, for jeg var helt zombie, vente meg aldri til det. Det var også ulemper ved nedsatt smerteterskel, jeg drev stadig og pådro meg småskader; brant meg, kuttet meg etc, fordi jeg ikke hadde de vanlige smertesignalene til å styre meg.

Anonymkode: fe486...7dd

• Liker 1
Skrevet

Har bare gode erfaringer av Sarotex, bruker de for å sove... Har kanskje lagt på meg litt av dem, eller kanskje jeg bare lurer meg selv til å tro at det er grunnen. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ble helt ekstremt trøtt. Kom konstant for sent til alt mulig, for jeg var helt zombie, vente meg aldri til det. Det var også ulemper ved nedsatt smerteterskel, jeg drev stadig og pådro meg småskader; brant meg, kuttet meg etc, fordi jeg ikke hadde de vanlige smertesignalene til å styre meg.

Anonymkode: fe486...7dd

Uff da. Tok du de på kveld eller dag?

Anonymkode: 14e98...658

Skrevet

Jeg til 25mg på det meste, men måtte gi opp for jeg gikk i ei tåke hele dagen.  Tok på kvelden. Dumt, for det hjalp for smertene og jeg har aldri vært så flink til å legge meg som da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...