AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Hvorfor vil karrieremødre ha barn? De vil komme seg ut i jobb fortest mulig, så må barnefar være hjemme med babyen. De ser knapt babyen det første leveåret, og babyen lever på juksemelk og fars lukt. Det er ikke noe galt i å være hjemmeværende pappa, men hvorfor vil kvinner ha barn når de heller vil prioritere karriere? hilsen kvinne med barn som prioriterte karriere før barn og etter tenårene. Anonymkode: ba769...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor vil karrieremødre ha barn? De vil komme seg ut i jobb fortest mulig, så må barnefar være hjemme med babyen. De ser knapt babyen det første leveåret, og babyen lever på juksemelk og fars lukt. Det er ikke noe galt i å være hjemmeværende pappa, men hvorfor vil kvinner ha barn når de heller vil prioritere karriere? hilsen kvinne med barn som prioriterte karriere før barn og etter tenårene. Anonymkode: ba769...4bc Man kan ha to tanker i hodet på en gang. Både barn og karriere, og kombinere det helt fint. Hva er galt med at far tar mer ansvar dersom det er det familien syns passer best? Anonymkode: 16f31...402 7
Anonym6789 Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Så svarthvitt som du beskriver det er det ikke. Mange klarer å kombinere karriere og barn helt fint, uten å "knapt se" babyen
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Spør alle karrieremenn om det samme du Anonymkode: 84701...b4e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Spør alle karrieremenn om det samme du Anonymkode: 84701...b4e Menn føder ikke. Forholdet mellom kvinne og barn er ikke det samme. Anonymkode: ba769...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor vil karrieremødre ha barn? De vil komme seg ut i jobb fortest mulig, så må barnefar være hjemme med babyen. De ser knapt babyen det første leveåret, og babyen lever på juksemelk og fars lukt. Det er ikke noe galt i å være hjemmeværende pappa, men hvorfor vil kvinner ha barn når de heller vil prioritere karriere? hilsen kvinne med barn som prioriterte karriere før barn og etter tenårene. Anonymkode: ba769...4bc Hvorfor så indignert? Det er tross alt ikke så mange karrieremødre som «knapt ser babyen». Hva hvis kvinnen er lynskarp og har en samfunnskritisk jobb, tjener mye mer enn mannen, og så skal ikke det være godt nok at pappa til babyen tar omsorgsansvar? Heldigvis er mulighetene der i dag, det er jo noe som er kjempet frem, og det skal vi være glad for. Anonymkode: 495bf...d0e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Menn føder ikke. Forholdet mellom kvinne og barn er ikke det samme. Anonymkode: ba769...4bc Men likevel skal fedre ha 50/50 ved samlivsbrudd? Anonymkode: 038b1...d01 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Menn føder ikke. Forholdet mellom kvinne og barn er ikke det samme. Anonymkode: ba769...4bc Kan du utdype siden du sitter med fasiten? Anonymkode: 16f31...402 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #9 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor vil karrieremødre ha barn? De vil komme seg ut i jobb fortest mulig, så må barnefar være hjemme med babyen. De ser knapt babyen det første leveåret, og babyen lever på juksemelk og fars lukt. Det er ikke noe galt i å være hjemmeværende pappa, men hvorfor vil kvinner ha barn når de heller vil prioritere karriere? hilsen kvinne med barn som prioriterte karriere før barn og etter tenårene. Anonymkode: ba769...4bc Du overdriver nå helt. Det spørs veldig mye hvordan man stiger noe som varierer veldig. I noen yrker går det fint å ha barn og stige i gradene Anonymkode: f3a44...8ff
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #10 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor vil karrieremødre ha barn? De vil komme seg ut i jobb fortest mulig, så må barnefar være hjemme med babyen. De ser knapt babyen det første leveåret, og babyen lever på juksemelk og fars lukt. Det er ikke noe galt i å være hjemmeværende pappa, men hvorfor vil kvinner ha barn når de heller vil prioritere karriere? hilsen kvinne med barn som prioriterte karriere før barn og etter tenårene. Anonymkode: ba769...4bc Jeg måtte ut i jobb tidlig fordi jeg var deprimert og hadde lyst til å ta livet av meg. Da var det bedre at jeg stakk på jobb og far var sammen med babyen. Jeg rakk til og med å savne babyen og glede meg til å se den etter jobb Anonymkode: 8fff7...407 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #11 Skrevet 14. september 2022 Kanskje mannen til karrieremammaen var pådriveren for å få barn? Jeg kjenner noen som sier at de fikk barn fordi "det er jo det man gjør" og de vil "bringe slekta videre". Det er noen veldig faglig sterke folk, som gjør en god og viktig jobb, og som jeg må si prioriterer fag og jobb over barna sine. Men jobben de gjør trengs, og barn som arver noen av deres egenskaper trengs. Anonymkode: f7fe9...49e 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #12 Skrevet 14. september 2022 Det går helt fint å kombinere karriere og barn. Her har vi krevende jobber begge to. Men har tatt full permisjon +, fullammet og hadde mulighet for ammefri på jobb, ene leverte og den andre henter i barnehagen, har god råd så vi kan betale oss ut av en del oppgaver om vi ønsker. Vi jobber heller ikke i helgene så prioriterer familietid da. Når en er kommet opp på et visst nivå har en også mye frihet i jobben og kan prioritere egen tid. Aldri problem å få foreldresamtale i arbeidstiden, kan jobbe litt på kveld når ungene sover. Vi stiger i gradene likevel. I Norge er det lagt opp til at en kan få begge deler om en ønsker. Anonymkode: 9c629...3d9 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå