AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Er skeptisk av natur, og har vansker for å tro at det er så enkelt at Specsavers faktisk gir bort brille nr 2. Så dere som vet, er det så enkelt som det høres ut, 2 for 1? Ingen ulemper? Ingen skjulte ekstrakostnader? Anonymkode: 6d17e...f8a
Blåjojo Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Det er nesten så enkelt som det høres ut. Kan komme utgifter til glass og behandling av glass osv. Men du kan velge innfatninger selv, og bestemmer sånn sett hvor dyrt det skal bli.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Blåjojo skrev (4 minutter siden): Det er nesten så enkelt som det høres ut. Kan komme utgifter til glass og behandling av glass osv. Men du kan velge innfatninger selv, og bestemmer sånn sett hvor dyrt det skal bli. Takk for svar. Da blir det synstest neste. ts Anonymkode: 6d17e...f8a 1
trøndermann38 Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Jeg måtte betale ekstra for noe med glassene
911 Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 Jeg har fått 2 for 1 og valgte et sett med solbriller i samme styrke som de vanlige brillene. Gikk helt greit og ingen ekstrakostnader for meg.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #6 Skrevet 15. september 2022 Jeg måtte ha nye briller. Betalte en del for de vanlige brillene pga glasset. Kjøpte også solbriller med styrke, men de fikk jeg gratis Du må bare ta de som koster 750 kr eller mindre. Noe rundt den prisen i hvertfall. Jeg hadde ikke fått 2 for 1 hvis solbrillene hadde kosta 2000. Anonymkode: 4d40b...201
Linazer Skrevet 15. september 2022 #7 Skrevet 15. september 2022 Jeg HATER solbrillene med styrke fra Specsavers. Uansett om du velger brune, grå eller blå glass så ender de opp å se røde ut. Det må være noe med produksjonen av solbrilleglass med styrke. Jeg ga til slutt opp og kjøpte solbrillene et annet sted selv om det kostet skjorta. Nå ser iallefall solbrillene normale ut i farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå