AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Jeg og kjæresten tenker en liten tur til København i slutten av november. Hvordan er prisene der? Hva er det å gjøre der? Anonymkode: 41391...b8c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 København er dyrt for nordmenn siden kursen er så høy og du vil også få valutapåslag. Akkurat nå er f.eks kursen på 1, 36. Alkohol ute kan være mye billigere enn i Norge, på andre steder er prisen ganske lik, og så er det kursen.... Når det er sagt er København min absolutte favorittby og du kan gjøre det du vil der? København har fantastisk shopping, utrolig mange koselige kafeer og barer og et vanvittig utvalg av virkelig gode restauranter, ulike bydeler med hver sin egenart som er gøy å utforske, stort antall museer og gallerier, kort sagt, en nydelig europeisk storby med en veldig hyggelig atmosfære. Og danskene er utrolig koselige og hyggelige. Så spørsmålet er vel heller hva du ønsker å gjøre, hva du liker, hva budsjettet ditt er, hvor mye tid du har, osv. Tivoli er f.eks gøy og også veldig hyggelig. Anonymkode: cb8dd...e49 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Takk for tipset Anonymkode: 41391...b8c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Skrevet 15. september 2022 Fint sted...prisene blir som her hjemme på å spise ute cirka. Litt rimeligere. Jobbet der selv, er der ofte. Noen ting dyrt, andre ting ok. En latte ute er kjempedyr i NOK. Anonymkode: 12f4b...090
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 19.31): Jeg og kjæresten tenker en liten tur til København i slutten av november. Hvordan er prisene der? Hva er det å gjøre der? Anonymkode: 41391...b8c København er en utrolig hyggelig by. Du finner alt av shopping, mat/drikke, severdigheter osv. Prisene kan du gange med 37% så får du det i norske kroner. Personlig synes jeg det er i overkant dyrt i Danmark for tiden. Anonymkode: 3035e...2cf 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 Prisen har vel de andre sagt nok om. Når det gjelder ting å gjøre, så er det mye å velge i i København. Museer, opplevelsessentre, kafeer, restauranter, severdigheter osv. Det er vel egentlig bare å finne ut hva dere er interessert i, og så søke dere frem. Tivoli er veldig koselig. Og det er mange spisesteder der inne også. Ripleys er ganske kult, Planetariet kan være gøy om dere liker sånt. Man kan gå og se på den lille havfruen statuen. Før kunne man også besøke carlsberg bryggeri. Men jeg vet ikke om de har åpnet for publikum etter pandemien. Å spise ute er stort sett en bra opplevelse i København. Det finnes masse bra spisesteder. Anonymkode: ca464...756
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #7 Skrevet 16. september 2022 Shopping, en tur i nyhavn, Amalienborg slott og den lille havfrue, tivoli (med julemarked om de har åpnet i november). Lunsj på cafe Norden og middag på høst eller vekst er noe av det jeg ville valgt. God rejse😊 Anonymkode: 8e336...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå