AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Mener ikke hvilken størrelse, men om hvor stramt de sitter i lengden? Får dere ned en finger bak? Eller 2 fingre i lengden? Eller ingen fingre? Anonymkode: 1dea0...e39
Carrot Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 (endret) Jeg kjøper ikke sko for å vokse i - altså for store sko.. To fingre bak er for store.. De skal ikke sitte slik man må krølle tærne, men det skal ikke være rom for å flagre med dem heller akkurat 🤣 jeg kjøper sko som passer edit det betyr at jeg ofte må både opp og ned en halvstørrelse til en størrelse avhengig av type sko.. Endret 14. september 2022 av Carrot 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Kommer jo helt an på skoene; Hæler, ballerinas, småsko; De skal sitte trangt. For de går seg litt ut, og skal ikke gnage. Sitte akkurat på foten. Vintersko/støvletter; de skal sitte akkurat. Joggesko og slikt som kan knytes; noen mm for store. Men 1-2 fingre.... nope... det er jo kun om man skal spare når det kommer til hurtigvoksende tenåringer. Anonymkode: 3a108...821
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Kjøper sko heller 1 størrelse mindre, hater at de kjipper bak Anonymkode: 340e0...e57
Ænema Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 går bare med joggesko pga ryggen. og de kjøper jeg som oftest på nett. da tar jeg alltid 1/2-1 str større da ofte er de små i størrelsen. så noen ganger blir det en finger eller 2 for stort.
Jdz Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Jeg pleier å kjøpe sko med plass til hele foten. Å kjøpe sko med plass til en finger ser jeg ikke helt poenget med, da kjøper jeg heller hansker.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mener ikke hvilken størrelse, men om hvor stramt de sitter i lengden? Får dere ned en finger bak? Eller 2 fingre i lengden? Eller ingen fingre? Anonymkode: 1dea0...e39 Jeg er jo en voksen. Mine føtter er så store som de er. Til barn kjøper man sko med tåboks som dekker alle barnets tær uten å skvise på dem og har rom til at de vifter med tærne. Til voksne kvinner er det helt urealistisk. Slike sko finnes ikke på markedet. Så jeg kjøper de 2-3 merkene som har en tåboks som dekker mine tær sånn noenlunde. Uten vifte-rom, selv om alle sko må ha rom til å bevege tærne for å være mer enn ok å gå i. Anonymkode: 30678...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er jo en voksen. Mine føtter er så store som de er. Til barn kjøper man sko med tåboks som dekker alle barnets tær uten å skvise på dem og har rom til at de vifter med tærne. Til voksne kvinner er det helt urealistisk. Slike sko finnes ikke på markedet. Så jeg kjøper de 2-3 merkene som har en tåboks som dekker mine tær sånn noenlunde. Uten vifte-rom, selv om alle sko må ha rom til å bevege tærne for å være mer enn ok å gå i. Anonymkode: 30678...dc4 Kun 2-3 merker som gjør det? Anonymkode: 340e0...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå