AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Tok botox i går og angrer, vil ikke få frozen ansikt allikevel! Effekten inntrer om 10-14 dager er det noe jeg kan gjøre for å stoppe eller redusere den???? I panne Anonymkode: d004f...d52
flusa Skrevet 15. september 2022 #3 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tok botox i går og angrer, vil ikke få frozen ansikt allikevel! Effekten inntrer om 10-14 dager er det noe jeg kan gjøre for å stoppe eller redusere den???? I panne Anonymkode: d004f...d52 Det er vel litt for sent å angre nå,eller ?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Det går ut igjen. Og har du gått til en erfaren behandler, så får du ikke frossen-looken heller. Anonymkode: ced8a...c8a 15
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 Gjorde det samme som deg for tre dager siden. Effekten har begynt komme. Tok i panne men valgte å ikke ta sinnarynken fordi jeg vil at barna skal kunne se når jeg er sint feks.. Ba også behandleren om å ta mindre dose enn normalt fordi jeg ikke ønsker helt glatt panne, det ser unaturlig ut på ei dame midt i 40. Nå tror jeg nok effekten har satt godt inn selvom jeg vet det fortsatt kan endre seg, og jeg er enormt fornøyd. Har fortsatt linjer i pannen bare ikke så dype som før og jeg kan heve og rynke panne og bryn. Ikke sikkert det blir stivt som du frykter. Har du en god behandler bør det gå bra. Men bremse det kan du ikke. Anonymkode: 2dd40...4c9 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #6 Skrevet 17. september 2022 Hvorfor gjør dere dette i utgangspunktet?? Er det ikke innmari flaut å komme ut på jobb, familieselskap eller på vennebesøk å se annerledes ut? DERE ER FINE SLIK DERE ER. DU ER BRA NOK. SLUTT DETTE TULLET. Hvis du er så heldig å leve så lenge at livet setter avtrykk er du heldig og velsignet og burde være takknemlig. Anonymkode: 6b029...059 10 3 7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #7 Skrevet 17. september 2022 Vet ikke jeg . Synest botox ikke er noe fantastic. Anonymkode: 166b9...e0a 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Skrevet 17. september 2022 Tok torsdag- to områder. Dyp sinnarynke så den blir der men myknes nye. Har passert 50 og tar ikke vært år… linkene blir og noe mimikk da jeg er tydelig på heller for lite enn for mye. er alltid litt i tvil når jeg gjør det men årsaken er rett og slett at jeg er for sliten. Med en behandling en skjelden gang ( forrige injeksjon var før covid) når jeg er helt på felgen - føles det bedre å gå forbi et speil rett og slett. Jeg bruker helst lite eller ingen sminke. Trener og lever Sundt. Når jeg skvetter og ser min bestemor i speilet i ekstreme perioder synes jeg det er ok å få litt hjelp i form av to sprøyter Botox. I tillegg til mange turer og te kopper med gode kloke venninner om hvordan håndtere ting videre…. Anonymkode: bb2ba...0e9 3 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 Ingen vei tilbake nå så får håpe du tok en liten dose. For å få det til å forsvinne fortere har jeg hørt at det hjelper å massere området (ikke før etter to uker, ellers risikerer du at botoxen migrerer), og det hjelper å trene masse og hardt. Anonymkode: 2f7c1...a12
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #10 Skrevet 18. september 2022 Nei, nå må du leve med det til det forsvinner av seg selv og så tar du det ikke igjen. Det er sånn en lærer. Anonymkode: ee9a5...87b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #11 Skrevet 18. september 2022 Du får ikke frossent ansikt av en runde botox. Og det vet du. Anonymkode: 60d0b...f7c 7 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor gjør dere dette i utgangspunktet?? Er det ikke innmari flaut å komme ut på jobb, familieselskap eller på vennebesøk å se annerledes ut? DERE ER FINE SLIK DERE ER. DU ER BRA NOK. SLUTT DETTE TULLET. Hvis du er så heldig å leve så lenge at livet setter avtrykk er du heldig og velsignet og burde være takknemlig. Anonymkode: 6b029...059 Altså, nå er jeg ikke en forkjemper for hverken det ene eller det andre, men det er jo ikke slik at man nødvendigvis blir drastisk forandret med botox, kommer an på hvor og hvor mye. Jeg har tatt noen ganger kun i sinnarynken (et par ganger i året, 2 år siden sist), og det legger man ikke merke til. Grunnen var rett og slett at den rynken er veldig skarp hos meg, og jeg vil helst ikke at den skal «sette seg». Vurderer å gjøre noe med nedoverrynken ved munnen, filler eller botox + en ny runde i sinnarynken. Jeg vil ikke se annerledes ut, bare litt vedlikehold 😄 Jeg tror det er fordi jeg har eldet relativt snilt, så jeg legger godt merke til de tegnene som har begynt å komme. Smilerynkene skal få være i fred, men alt som får meg til å se sur og/eller sliten ut er fritt vilt. Om jeg hadde fått kommentarer på det jeg har gjort ville jeg nok sluttet (jeg har brutalt ærlige venner og døtre, sistnevnte aner ikke at jeg har tatt botox), jeg vil jo se ut som meg selv. Munnen skal ellers få være i fred, jeg ser ingen måte å fylle den ut litt uten at det lyser «nettopp tatt fillers!!» av ansiktet mitt. Jeg har en venninne som tar jevnlig, og jeg klarer ikke å se på annet enn munnen, leppene ser helt sprengt ut (har aldri sagt noe, hun har et veldig skjørt selvbilde). Man ser jo stadig skrekkeksempler på filmstjerner som tydelig har fikset på ting, er egentlig overrasket over at det ikke er mulig å få det til å se mer naturlig ut, de har jo tilgang til de beste legene. Er det fordi vi har sett dem bli eldre på skjermen at det synes så godt? Jeg er nysgjerrig på om det er noen av dem vi ikke legger så godt merke til nettopp fordi legene har vært flinkere? Jennifer Beal og Halle Berry f.eks ser veldig godt ut for alderen, men ser ikke spesielt opererte ut. Anonymkode: 3fa7d...ca6 4 1
Kullsyrevann Skrevet 19. september 2022 #14 Skrevet 19. september 2022 En venninna var dødsstressa over det samme, men effekten myknet til over tid. Hun er 27 da, så har ikke så mye linjer fra før av.
_popcorn_ Skrevet 4. oktober 2022 #15 Skrevet 4. oktober 2022 Ryddet for latterliggjøring. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #16 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 1.49): Hvorfor gjør dere dette i utgangspunktet?? Er det ikke innmari flaut å komme ut på jobb, familieselskap eller på vennebesøk å se annerledes ut? DERE ER FINE SLIK DERE ER. DU ER BRA NOK. SLUTT DETTE TULLET. Hvis du er så heldig å leve så lenge at livet setter avtrykk er du heldig og velsignet og burde være takknemlig. Anonymkode: 6b029...059 Memoarer du rynkene til alle kollegaer og familie? Imponerende! Selv ser jeg ikke at mine beste venner har rynker før de fysisk viser meg de med vilje. De færreste mennesker legger merke til slike diffuse små endringer uansett så hvem bryr seg. Man ser ikke anderledes ut uten rynker i panna uansett Anonymkode: 13d78...7e3 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #17 Skrevet 4. oktober 2022 1 av 10 kvinner bruker eller har prøvd. Det er meget utbredt. Anonymkode: 60d0b...f7c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #18 Skrevet 4. oktober 2022 Tar også, men overdriver ikke. Tar et løft på øynene. Det har også hjulpet mot anspenthodepine. Føler selv jeg ser mer våken og opplagt ut. Skammer meg ikke, men er veldig bestemt på å ikke ta mer eller andre steder. Er løfte jeg har holdt i 4 år nå. For det er ikke aldringen jeg er redd for, men tunge øyne er jeg heller ikke så interessert i. Anonymkode: 62bd5...8b7 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #19 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg tar i sinnarynka og noen få stikk øverst i pannen. Skulle ønske jeg kunne få hele panne glatt men da mister jeg jo mimikk så det får holde. å ta øverst. Begynte da jeg var 45 og er 49 nå. Tar 2 ganger i året. Tar også litt filler i øvre leppekant for å rette ut linjer over leppa men her tar jeg hver 2-3 år bare. Kommer ikke til å slutte for jeg liker den mer avslappede meg bedre i speilet. Du kan ikke gjøre noe for å stoppe det, man føler seg litt frossen fra 14 dager og kanskje i 1-2 uker også venner man seg til det og effekten avtar sakte. Anonymkode: c579b...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #20 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tar også, men overdriver ikke. Tar et løft på øynene. Det har også hjulpet mot anspenthodepine. Føler selv jeg ser mer våken og opplagt ut. Skammer meg ikke, men er veldig bestemt på å ikke ta mer eller andre steder. Er løfte jeg har holdt i 4 år nå. For det er ikke aldringen jeg er redd for, men tunge øyne er jeg heller ikke så interessert i. Anonymkode: 62bd5...8b7 Hvordan setter du for å få løft på øynene? Anonymkode: c579b...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå