AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Del Skrevet 14. september 2022 Jeg hentet ny ved inn i stua i morges. Nå, vel en halv dag senere, kryr det av biller i vinduskarmen. Er dette skadedyr? Bør jeg ta vekk veden? Finner ikke spor på selve veden, men jeg håper jo at de ikke "bor" i huset. Anonymkode: 36367...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Del Skrevet 14. september 2022 Anonymkode: df784...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MOD Skrevet 14. september 2022 #3 Del Skrevet 14. september 2022 Jeg ville absolutt tatt ut veden😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 14. september 2022 #4 Del Skrevet 14. september 2022 sier som MOD ..... og sjekket med skadedyrskontrollen hva jeg evt ellers burde gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #5 Del Skrevet 15. september 2022 Mannen fant kubben de kom fra og hev den rett inn i ovnen (som ikke var på). Skal vel brennes nå hvert øyeblikk. Anonymkode: 36367...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #6 Del Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mannen fant kubben de kom fra og hev den rett inn i ovnen (som ikke var på). Skal vel brennes nå hvert øyeblikk. Anonymkode: 36367...6c5 Bra at det ordnet seg 🙂 Anonymkode: 958f8...97b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #7 Del Skrevet 16. september 2022 Jeg grøsser alltid når jeg ser boligannonser der de har lødd opp stor vedstabel i veggen, svær vedkurv og lignende. Det hadde jeg aldri villet gjøre selv, for det kan følge med mye kryp i den veden. Anonymkode: 15075...337 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #8 Del Skrevet 16. september 2022 Å herregud, sorry, men dette blir dyrt for deg! Forstår at du ville spare penger ved å ville bruke mindre på strøm og kjøpe mer ved. Men nå må du bruke penger på åfå kontroll over skadedyrene.. Anonymkode: 34d7d...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #9 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg grøsser alltid når jeg ser boligannonser der de har lødd opp stor vedstabel i veggen, svær vedkurv og lignende. Det hadde jeg aldri villet gjøre selv, for det kan følge med mye kryp i den veden. Anonymkode: 15075...337 Ja, det er nok ikke lurt å stable noe slikt inntil veggen...men her har vi fyrt med mye ved i mange tiår, uten trøbbel. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å herregud, sorry, men dette blir dyrt for deg! Forstår at du ville spare penger ved å ville bruke mindre på strøm og kjøpe mer ved. Men nå må du bruke penger på åfå kontroll over skadedyrene.. Anonymkode: 34d7d...d79 Hehe, foreløpig har ingenting skjedd her. Anonymkode: 36367...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå