Gå til innhold

Ny sekk med ved i stua - plutselig spreller et 40-tall biller i vinduskarmen...skadedyr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hentet ny ved inn i stua i morges. Nå, vel en halv dag senere, kryr det av biller i vinduskarmen. Er dette skadedyr? Bør jeg ta vekk veden? Finner ikke spor på selve veden, men jeg håper jo at de ikke "bor" i huset.

IMG_20220914_185924.jpg.a4eace58f0b954f9c77e1b3798c0bcf1.jpg

IMG_20220914_190016.jpg.de17aaa40b29b3aa5a3793aec54b485b.jpg

Anonymkode: 36367...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen fant kubben de kom fra og hev den rett inn i ovnen (som ikke var på). Skal vel brennes nå hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mannen fant kubben de kom fra og hev den rett inn i ovnen (som ikke var på). Skal vel brennes nå hvert øyeblikk.

Bra at det ordnet seg 🙂

Anonymkode: 958f8...97b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg grøsser alltid når jeg ser boligannonser der de har lødd opp stor vedstabel i veggen, svær vedkurv og lignende. Det hadde jeg aldri villet gjøre selv, for det kan følge med mye kryp i den veden.

Anonymkode: 15075...337

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, sorry, men dette blir dyrt for deg!

Forstår at du ville spare penger ved å ville bruke mindre på strøm og kjøpe mer ved. Men nå må du bruke penger på  åfå kontroll over skadedyrene..

Anonymkode: 34d7d...d79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg grøsser alltid når jeg ser boligannonser der de har lødd opp stor vedstabel i veggen, svær vedkurv og lignende. Det hadde jeg aldri villet gjøre selv, for det kan følge med mye kryp i den veden.

Anonymkode: 15075...337

Ja, det er nok ikke lurt å stable noe slikt inntil veggen...men her har vi fyrt med mye ved i mange tiår, uten trøbbel.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Å herregud, sorry, men dette blir dyrt for deg!

Forstår at du ville spare penger ved å ville bruke mindre på strøm og kjøpe mer ved. Men nå må du bruke penger på  åfå kontroll over skadedyrene..

Anonymkode: 34d7d...d79

Hehe, foreløpig har ingenting skjedd her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...