Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på p pillen mandag 29 august, og fikk da bortfallsblødning torsdag 1 september. Ifølge Flo appen skal jeg ha eggløsning i dag, men jeg har absolutt ingen eggehvite seigt slim som det sies at man skal ha ved eggløsning. Eneste jeg har er helt hvitt kremete utflod. 

På mandag fikk jeg noe våt utflod som var blankt men det varte bare noen timer… er det mulig å ha eggløsning i bare en dag?? 
Om dette ikke er mulig, kan det hende at det ikke er for sent, og at jeg fortsatt kan få eggløsning etter syklusdag 14?
Beklager om dette er dumme spørsmål, men jeg har gått på p piller i 10 år så har lite peiling på dette her😅
Setter stor pris på svar!🤗

Anonymkode: 70104...7e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har jo eggløsning bare ett døgn. Det er sånn at egget kun er befruktningsdyktig i 24 timer. Det er ikke noe nytt.

Anonymkode: 9b107...223

• Liker 1
Skrevet

Eggløsningen varer bare noen timer/til et lite døgn. 

• Liker 1
Skrevet

Du må ikke gå etter app...den vil bare gå etter vanlig syklus på 28 dager. Den kan ikke fortelle deg når du har eggløsning 

Det kan ta 1 mnd til 1 år før du eventuelt får eggløsning. Serlig om du har gått på det i 10 åt

Du må begynne å tempe for å finne ut om du har eggløsning.

Slim og symptomer er ikke godt nok til å si at du har eggløsning.

Skrevet

Appen er helt ubrukelig fordi den bare gjetter og etter å ha gått på p piller er det umulig å vite når du får el. Du må bruke eltester.

eggløsning er kun 1 dag pr syklus. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...