Gjest Trolletrine Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 De siste gangene jeg har slått av maskinen min,får jeg opp at "andre bruker denne maskinen",osv.Men jeg bor alene,og ingen andre enn meg bruker denne maskinen,garantert!!!!Hva er skjedd egentlig?Noen som har peiling?
Dru Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Det høres ut som du er pålogget med to brukerkontoer. Har du flere enn en?
Gjest mirka Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 De siste gangene jeg har slått av maskinen min,får jeg opp at "andre bruker denne maskinen",osv.Men jeg bor alene,og ingen andre enn meg bruker denne maskinen,garantert!!!!Hva er skjedd egentlig?Noen som har peiling? ← Har du trådløst nett? Du bør i tilfelle skaffe deg en firewall, om du ikke allerede har en.
jordbær Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 FW kan være kjekt å ha, selv om man ikke sitter på trådlåst nettverk! Det er et must i dag.
Gjest Trolletrine Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 Hei igjen! Tusen takk for svar Har ikke flere brukerkontoer(som jeg vet om ihvertfall),og hva er FW og det andre dere snakker om?Og hvorfor må jeg ha det?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. desember 2005 #6 Skrevet 4. desember 2005 Hei igjen! Tusen takk for svar Har ikke flere brukerkontoer(som jeg vet om ihvertfall),og hva er FW og det andre dere snakker om?Og hvorfor må jeg ha det? ← FW=Firewall=brannmur. Uansett, en firewall har som oppgave å holde angripere og ormer unna. Den tetter igjen porter og som oftest gjør den "usynlig" på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå