AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Er det noen her som har marisker etter hemoroider? Jeg skjemmes sånn og har ikke turt å være intim på 6 år fordi området er så stygt Anonymkode: c6b0a...76d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Hva er marisker? Anonymkode: 666e9...b07 2
KristinF Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Har ei venninne som fikk det fjernet fordi hun skjemtes sånn over det
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Hadde mange, og fikk noen fjernet. Men første operasjonen gjorde jeg på Volvat privat, var helt forferdelig vondt. Andre på sykehuset. Etter den på sykehuset ble jeg bra kjemperaskt. Den på Volvat virket det som han skadet meg med laseren på et vis, var helt satt ut i flere uker.. MEN. Det var verdt det. Jeg har et helt annet sexliv nå når jeg slipper å være redd for dette. Anonymkode: 4d217...f07 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 KristinF skrev (1 time siden): Har ei venninne som fikk det fjernet fordi hun skjemtes sånn over det Jeg var på sykehuset i dag og de sa de ikke ville fjerne dem. Jeg ble så lei meg! Anonymkode: c6b0a...76d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde mange, og fikk noen fjernet. Men første operasjonen gjorde jeg på Volvat privat, var helt forferdelig vondt. Andre på sykehuset. Etter den på sykehuset ble jeg bra kjemperaskt. Den på Volvat virket det som han skadet meg med laseren på et vis, var helt satt ut i flere uker.. MEN. Det var verdt det. Jeg har et helt annet sexliv nå når jeg slipper å være redd for dette. Anonymkode: 4d217...f07 Marisker eller hemoroider? Jeg var på sykehuset i dag for å fjerne marisker men ved undersøkelse sa de at de ikke anbefalte å fjerne fordi det kunne gjøre mer skade enn bra. 2mm størrelse var visst for lite for dem men for meg er det kjempestort og jeg begynte nesten å gråte når de sa de ikke ville gjøre noe med det.. Fikk du helt fin "stram stjerne" igjen eller er det fortsatt litt rotete rundt der? Anonymkode: c6b0a...76d
Mezzosoprena Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er marisker? Anonymkode: 666e9...b07 Kan du ikke bare skrive ordet inn i google, så finner du det ut? 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Marisker eller hemoroider? Jeg var på sykehuset i dag for å fjerne marisker men ved undersøkelse sa de at de ikke anbefalte å fjerne fordi det kunne gjøre mer skade enn bra. 2mm størrelse var visst for lite for dem men for meg er det kjempestort og jeg begynte nesten å gråte når de sa de ikke ville gjøre noe med det.. Fikk du helt fin "stram stjerne" igjen eller er det fortsatt litt rotete rundt der? Anonymkode: c6b0a...76d Er jo en dritlang tråd her om at folk ikke bryr seg om sånt... Anonymkode: 24eeb...388
KristinF Skrevet 14. september 2022 #9 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var på sykehuset i dag og de sa de ikke ville fjerne dem. Jeg ble så lei meg! Anonymkode: c6b0a...76d Hun fikk det ikke dekket nei! Hun fikk også avslag på sykehuset
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #10 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er jo en dritlang tråd her om at folk ikke bryr seg om sånt... Anonymkode: 24eeb...388 Det har jeg ikke sett Anonymkode: c6b0a...76d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #11 Skrevet 14. september 2022 KristinF skrev (21 minutter siden): Hun fikk det ikke dekket nei! Hun fikk også avslag på sykehuset Vet du om det var marisker eller hemoroider hun fjernet? Kirurgen på sykehuset sa at det kunne gjøre vondt verre å fjerne så jeg måtte bare høre på han selvom det ødelegger livskvaliteten min fullstendig. Tør ikke nærme meg menn engang fordi jeg skjemmes sånn Anonymkode: c6b0a...76d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #12 Skrevet 15. september 2022 Er det det det heter? Jeg har hatt en sånn liten hudflapp ved endetarmsåpningen i sikkert 20 år. Den vanskeliggjør hygiene litt, men jeg har mine triks. Aldri falt meg inn at den skulle ha noe å si for sexlivet mitt, det foregår jo lenger fram. Anonymkode: 8c633...e24 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #13 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Marisker eller hemoroider? Jeg var på sykehuset i dag for å fjerne marisker men ved undersøkelse sa de at de ikke anbefalte å fjerne fordi det kunne gjøre mer skade enn bra. 2mm størrelse var visst for lite for dem men for meg er det kjempestort og jeg begynte nesten å gråte når de sa de ikke ville gjøre noe med det.. Fikk du helt fin "stram stjerne" igjen eller er det fortsatt litt rotete rundt der? Anonymkode: c6b0a...76d Jeg hadde sikkert ikke fått det om jeg ikke skulle inn til en annen operasjon i underlivet i samme slengen. Og selvfølgelig sier det offentlige at de anbefaler å ikke fjerne, de sparer jo masse penger på det! Var derfor jeg først gikk privat også. Men skjønner ikke helt hva du mener med 2mm. Da er det jo bare hudrynker? Mine var fra 1 cm - 0,5 cm. Og det var marisker, altså tomt vev etter hemoroider. Har mange på et par mm enda, men det ser jo helt vanlig ut. Stramt rumpehull får man vel aldri tilbake heller, det er det nok kun barn som har, eller før fødsel/før voksenlivet. PS. Jeg hadde sex med en mann i vinter som likte så godt rimming, både på seg selv og å gjøre det. Jeg hadde kjempeangst! Han fikk såvidt lov etter jeg hadde operert meg. Han selv hadde ingen komplekser over sånt, og forstod ikke meg. Jeg endte med å gjøre det på han noen ganger, og ble virkelig overrasket over at han også hadde noen små marisker. Og så varierte de i størrelse, ene gangen var det ingenting (og jeg tenkte at han måtte hate rumpa mi), mens neste gang var det litt. Så jeg fikk et litt annet syn på det etter å ha vært nær noen andre på den måten. Anonymkode: 4d217...f07 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #14 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det det det heter? Jeg har hatt en sånn liten hudflapp ved endetarmsåpningen i sikkert 20 år. Den vanskeliggjør hygiene litt, men jeg har mine triks. Aldri falt meg inn at den skulle ha noe å si for sexlivet mitt, det foregår jo lenger fram. Anonymkode: 8c633...e24 Men det er synlig når mannen tar deg bakfra, ikke sant. Det var det jeg tenkte på. Var ikke redd for sex i fremovervendte stillinger, men bakfra slet jeg med. AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vet du om det var marisker eller hemoroider hun fjernet? Kirurgen på sykehuset sa at det kunne gjøre vondt verre å fjerne så jeg måtte bare høre på han selvom det ødelegger livskvaliteten min fullstendig. Tør ikke nærme meg menn engang fordi jeg skjemmes sånn Anonymkode: c6b0a...76d Det kan bli stygge arr av fjerning ja. Men mariskene synes jo kun når mannen tar deg bakfra da. Du har 2 mm sier du, mine hang jo slik at hvis jeg spredte bena så man de forfra fordi de "dinglet" 😛 Men kunne fortsatt ha masse vanlig sex (meg på topp, misjonær osv) uten at det gjorde noe, det var kun doggy style som gjorde at det var synlig egentlig. Ps. Jeg mener 2 mm ikke er marisk. Det er jo hud man trenger for å kunne få ut stor avføring, hvis det ikke er noe hudoverskudd der så vil man jo sprekke opp? Anonymkode: 4d217...f07 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #15 Skrevet 18. september 2022 Jeg har både marisker og hemoroider. Fikk henvisning og de satte strikk på de indre hemoroidene. To ganger måtte jeg igjennom det, uten at det hjalp noe. Så skulle de diskutere hvorvidt jeg kunne få operere de vekk, men fikk tilslutt nei. De var ikke store nok. Jeg forsøkte å argumentere med hyppige smerter og blødninger og problemer med hygienen daglig. De vektla dette, men det var altså likevel ikke gale nok. Så vurderer å gå privat. Utrolig ydmykende det hele egentlig. At det er skjemmende er uansett ikke en god nok grunn for å få operasjon. Da blir det med en gang sett på som ønske om estetisk forbedring og da må man med en gang gå privat. Rettferdig nok. Vi har alle skavanker vi sikkert kunne ønske å forbedre og folk kan jo ikke få operasjon på statens regning for det. Har du derimot mye smerter, sår og blødninger, samt problemer med hygiene er det verdt p legge frem denne problematikken for legen som kan skrive god henvisning. Verdt et forsøk? Alle sykehus og leger tar individuelle avgjørelser. Anonymkode: a7b04...d87 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #16 Skrevet 18. september 2022 Det jeg ofte har lurt på derimot, er HVORfor jeg har fått så mye hemoroider og marisker. Jeg er slank, har grei fordøyelse, ikke født barn vaginalt og hatt lite sex der bak, kun ett par ganger. Plutselig bare var de bare der uten at jeg helt fikk med meg hvordan det skjedde. Landet ha vært de få gangene med analsex?😳🙈 Hvordan fikk dere andre hemoroidene/mariskene? Anonymkode: a7b04...d87
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #17 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det jeg ofte har lurt på derimot, er HVORfor jeg har fått så mye hemoroider og marisker. Jeg er slank, har grei fordøyelse, ikke født barn vaginalt og hatt lite sex der bak, kun ett par ganger. Plutselig bare var de bare der uten at jeg helt fikk med meg hvordan det skjedde. Landet ha vært de få gangene med analsex?😳🙈 Hvordan fikk dere andre hemoroidene/mariskene? Anonymkode: a7b04...d87 Jeg fikk mine under svangerskapet. Sleit mye med hemoroider som ikke gikk bort. Fødte ikke vaginalt. Fikk marisker på 0,5 til 1 cm etter dette. Etter dette kom også hemoroidene tilbake nå og da. Anonymkode: 5d76b...ada
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #18 Skrevet 18. september 2022 Har operert bort mariske fordi jeg hadde en rift i analen/muskelen bak som aldri grodde. De fjernet også marisken men den kom tilbake sammen med noen små hemoroider. Jeg har ikke hatt doggy sex på åresvis pga dette🙊 Anonymkode: 4be4b...32e
KristinF Skrevet 18. september 2022 #19 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 21.51): Vet du om det var marisker eller hemoroider hun fjernet? Kirurgen på sykehuset sa at det kunne gjøre vondt verre å fjerne så jeg måtte bare høre på han selvom det ødelegger livskvaliteten min fullstendig. Tør ikke nærme meg menn engang fordi jeg skjemmes sånn Anonymkode: c6b0a...76d Marisker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå