AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Da mener jeg ikke brynsløft med botox, men uten, kan dere fortelle meg litt om dette? Vurderer å gjøre det, hva gjør behandler, har dere før og etter bilder? Jeg synes ikke det er noe pent med mørke svære «brunsnegler» av noen øyenbryn, men vil ha de tynne, er livredd for at de skal bli for mørke å at brynene er det første folk legger merke til når de ser meg.🥴 Anonymkode: 6b048...62f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Brynsløft har vel ingenting med fargen eller tykkelsen på brynene dine å gjøre?? Jeg har brynsløft med Botox og øyenbrynene er jo de samme 🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: ce9bc...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Åja da er det jeg som har blandet helt her😅 mente brynsstyling der de vokser napper former og farger Anonymkode: 6b048...62f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Det løfter egentlig ikke brynet så mye du ser på før og etter bilder fra klinikk for der drar de brynet opp med muskel. Det du kan gjøre hjemme for å se om det gir deg effekt er å børste brynene dine oppover med en brynsgele også tegne med brynspudder eller brynspomade en millimeter utenfor hårene i overkant av brynet. Du outliner overkanten av brynet sånn som man outliner lepper. Dette kan gi en liten effekt av at brynet er høyere men krever øvelse Anonymkode: 3bd79...387
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 Du mener sikkert brow lamination? Anonymkode: 0edd3...25e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå