AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Ei dame jeg prater med i ca 2-3 uker. Mistenker hun juger om at han har corona. Hun la ut på priv story: karantene! Så sendte jeg melding; har du blitt smittet? Så sa hun: ja, ble smittet av en på jobb igår, og skal ta test hos lege imorgen. Vi planla å møte denne uka og eller kanskje neste uke, så tenker hu no kan finne å si: nei er fortsatt dårlig så kan ikke møtes. Men hver gag har hu finni unnskyldninger for å ikke møtes de gangene før, enten jobb, skole elelr noe annet. Spurt 3 gang. Men uansett undrer hvis ho veit ho er smitta hvorfor ta test hos lege. Og det er jo ikke karantene obligatorisk. Hvis ho veit er smittet av kollega så trenger man ikke test igjen.... merker på magefølelse at ho juger. Hu kan jo ikke vite om ho ble smittet igår eller en annen dag... Anonymkode: 4002a...898
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Ta hintet. Hun vil ikke finne på noe med deg. Anonymkode: 1c1b6...e7b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta hintet. Hun vil ikke finne på noe med deg. Anonymkode: 1c1b6...e7b Men hvorfor ikke si: jeg har mistet interesse eller finni en annen. Istedet for å gå rundt grøten Anonymkode: 4002a...898
Grüner Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Hun bare finner på unnskyldninger for ikke å møte deg.
Grüner Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor ikke si: jeg har mistet interesse eller finni en annen. Istedet for å gå rundt grøten Anonymkode: 4002a...898 Fordi hun er feig. Veldig mange feiginger på Tinder som ghoster over en lav sko eller i beste fall finner på unnskyldninger som hun her.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Kanskje hun har corona kanskje ikke. Kanskje hun ikke vil møte deg eller kanskje hun vil. Kanskje hun er sjenert og prøver å kvinne seg opp til å møte deg men vil gå til frisør først. Kanskje hun har fått en stygg kvise og drøyer til den går bort. Hvem vet! Men du har spurt tre ganger nå så ikke mas mer, nå får ballen ligge hos henne og har du ikke hørt noe innen 2-3 uker er det bare å slette henne Anonymkode: 324d5...4d9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Ei dame jeg prater med i ca 2-3 uker. Mistenker hun juger om at han har corona. Hun la ut på priv story: karantene! Så sendte jeg melding; har du blitt smittet? Så sa hun: ja, ble smittet av en på jobb igår, og skal ta test hos lege imorgen. Vi planla å møte denne uka og eller kanskje neste uke, så tenker hu no kan finne å si: nei er fortsatt dårlig så kan ikke møtes. Men hver gag har hu finni unnskyldninger for å ikke møtes de gangene før, enten jobb, skole elelr noe annet. Spurt 3 gang. Men uansett undrer hvis ho veit ho er smitta hvorfor ta test hos lege. Og det er jo ikke karantene obligatorisk. Hvis ho veit er smittet av kollega så trenger man ikke test igjen.... merker på magefølelse at ho juger. Hu kan jo ikke vite om ho ble smittet igår eller en annen dag... Anonymkode: 4002a...898 ta et hint.. Hun vil ikke møte deg, hvorfor gjøre ting så sinnsykt komplisert? Fordi du ikke får det som du vil så skal du gå på forum og syte om det? Ikke alle klarer og si nei, og mange er konfliksky. Anonymkode: 171c9...211
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): ta et hint.. Hun vil ikke møte deg, hvorfor gjøre ting så sinnsykt komplisert? Fordi du ikke får det som du vil så skal du gå på forum og syte om det? Ikke alle klarer og si nei, og mange er konfliksky. Anonymkode: 171c9...211 Ikke nødvendigvis. Jeg løy om at jeg var forkjølet når jeg bare hadde prestasjonsangst men var kjempekeen på fyren bare grudde meg sånn til første møtet Anonymkode: 324d5...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå