AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Hvilke enkle jobber uten utdanning der man kan jobbe alene finnes der? Eneste jeg har klart å komme på er renholdsassistent. Anonymkode: 3dabd...27a 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Jeg ønsker meg også det. Helst en der jeg begynner tidlig, slutter tidlig, og unngår rush. Anonymkode: a79fa...faa
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Gartner på kirkegård? Anonymkode: b3c18...5d4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Lagermedarbeider Blogger / influencer Anonymkode: 9ec0d...d1f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 Takk for alle tips 🙂 Anonymkode: 3dabd...27a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #6 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvilke enkle jobber uten utdanning der man kan jobbe alene finnes der? Eneste jeg har klart å komme på er renholdsassistent. Anonymkode: 3dabd...27a Ikke veldig mange. Renholdere flest jobber dagtid (billigere) og treffer derfor på både eiere, beboere og brukere. Du kan alltids satse på arbeid type nattevakt, men du må jo da håndtere de gangene det kommer folk innom med problem eller oppgaver som trenger kjapp handling etc. Gartnere treffer folk. Ganske mye folk, faktisk. Og eldre mennesker går og driver på dagtid på jakt etter folk i uniform de kan snakke med, for å fordrive tiden. Du skal, om du er kledd i arbeidstøy i offentligheten, være langt unna folk om ingen oppsøker deg. (Så langt unna at du ikke er synlig). Lagermedarbeidere treffer jo også folk. De har kollegaer, sjåfører, kunder etc. Anonymkode: b07b0...83f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #7 Skrevet 15. september 2022 Utkjøring og utplassering av varer. I hvert fall hos matbutikker kommer ulike produsenter innom med div varer og setter i hyller. Utkjøring av bestilte varer for meny/oda/osv. Utkjøring av varm mat for hjemmeboende i hjemmetjenesten. Industrimedarbeider. Ja, det vil normalt sett finnes andre mennesker på arbeidsplassen, men en står gjerne alene og jobber ved et samlebånd med øreklokker på, i sin egen verden. Postbud. Avisbud. Langtransport, trailersjåfør. Generelt sett jobber der noe skal fraktes og distribueres. Avhenger jo av at en har lappen, men det blir vel sett på som selvsagt idag. Anonymkode: a1b84...1fe
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #8 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 17.56): Hvilke enkle jobber uten utdanning der man kan jobbe alene finnes der? Eneste jeg har klart å komme på er renholdsassistent. Anonymkode: 3dabd...27a Hva er en renholdsassistent ? Hilsen en renholdsoperatør Anonymkode: 091da...880 1
PITTY Skrevet 15. september 2022 #9 Skrevet 15. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Langtransport, trailersjåfør. Generelt sett jobber der noe skal fraktes og distribueres. Avhenger jo av at en har lappen, men det blir vel sett på som selvsagt idag. Anonymkode: a1b84...1fe Det førerkortet der er ikke gratis. Men det kan være vel verdt investeringen hvis du vil bli en virkelig ensom rytter. Endret 15. september 2022 av PITTY
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. september 2022 #10 Skrevet 15. september 2022 Lager eller sjåfør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå