AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Det er mange sykepleiere som faktisk trives i jobben sin, hva jobber dere med? Fortell hvordan dagen din er ❤️ Anonymkode: 80eae...61e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Legekontor 😍 Anonymkode: e163d...b5d 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Legekontor 😍 Anonymkode: e163d...b5d Mange som trives med legekontor. Men føler du at du får utviklet deg som sykepleier der? Anonymkode: 80eae...61e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange som trives med legekontor. Men føler du at du får utviklet deg som sykepleier der? Anonymkode: 80eae...61e Njaei. Men i småbarnsfasen, er dette en veldig behagelig jobb. Dessuten var jeg drittlei av ansvaret som tynget meg i forrige jobb, og de elendige arbeidsforholdene. Ingen goder. Men jo, mye gøy på legekontor, egentlig. Kjekt å jobbe tett på fastlegene. Men igjen, kommer nok an på hva du leter etter, og behov. Anonymkode: e163d...b5d 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 20.54): Njaei. Men i småbarnsfasen, er dette en veldig behagelig jobb. Dessuten var jeg drittlei av ansvaret som tynget meg i forrige jobb, og de elendige arbeidsforholdene. Ingen goder. Men jo, mye gøy på legekontor, egentlig. Kjekt å jobbe tett på fastlegene. Men igjen, kommer nok an på hva du leter etter, og behov. Anonymkode: e163d...b5d Sant det. Kan se for meg at deg er greit med «rolige» dager og et snev av forutsigbarhet i arbeidet Anonymkode: 80eae...61e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 Jeg jobber 75% natt fast, også noe ekstra innimellom på dagtid. Jobber fast på sykehjem og ekstra i hjemmesykepleien. Har ansvaret for sykehjem med 106 pasienter. Jeg går på toppen og går mellom avdelinger og hjelper til der det trengs hjelp. Det er 10 avdelinger, alle avdelinger har hver sin helsefagarbeider. Også jobber jeg innimellom ekstra på dag eller natt i hjemmesykepleien. Jeg stortrives i hjemmesykepleien, det er veldig hyggelig å reise hjem til folk, hjelpe de med de det måtte trenge hjelp til, slå av en prat osv. Trives godt, har en fin turnus, 2 hyggelige sjefer, gode kollegaer. Anonymkode: 31d79...6ce
Wilma89 Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 Ruspoliklinikk. Jobber dag med flexitid. Følger opp rusavhengige og opplever å ha tid til å gjøre jobben min på en god måte. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 Wilma89 skrev (3 minutter siden): Ruspoliklinikk. Jobber dag med flexitid. Følger opp rusavhengige og opplever å ha tid til å gjøre jobben min på en god måte. Føler du ikke innimellom eller ofte at det er et steg frem og ti tilbake? Hadde selv praksis på ruspol og folk møtte ikke opp, de de fulgte sjeldent opp avtaler om vi reiste hjem og når veileder hadde ferie sklei det helt ut. Jeg syns rus virker så uforutsigbart og så mye frem og tilbake. Anonymkode: 31d79...6ce
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 Jeg jobber som operasjonssykepleier og trives veldig godt. Har aldri mer enn en pasient av gangen, og som regel er vi flere (3-4) sykepleiere per operasjonsstue. Kommer aldri til å jobbe på sengepost igjen! Anonymkode: fdb96...361 1
Wilma89 Skrevet 21. september 2022 #10 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Føler du ikke innimellom eller ofte at det er et steg frem og ti tilbake? Hadde selv praksis på ruspol og folk møtte ikke opp, de de fulgte sjeldent opp avtaler om vi reiste hjem og når veileder hadde ferie sklei det helt ut. Jeg syns rus virker så uforutsigbart og så mye frem og tilbake. Anonymkode: 31d79...6ce Ja det er uforutsigbart og ofte mye frem og tilbake, men man lærer seg å sette pris på de små fremskrittene man gjør. Så handler jo ofte rus om mye mer. Bak rusen er det ofte mye traumer, psykisk lidelse og komplekse problemstillinger som oft blir sett på som «bare rus». Når man klarer å komme til kjernen av hva som er det grunnleggende problemet kommer man ofte lengre. Ruspasienter ses ofte på som slitsomme og blir ofte møtt med fordommer nettopp fordi de er uforutsigbare, men jeg mener de fordommene gjør at de ofte ikke får den helsehjelpen de trenger. Ofte fordi det ikke ses forbi rusen og hva den representerer. 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #11 Skrevet 21. september 2022 Tok videreutdanning i psykisk helse, jobber med ungdom som sliter med milde til moderate psykiske plager. Fleksitid, enkelt å ta avspasering og ferie i skolens ferier, meningsfull jobb. Alt utenom lønn er bra 😊 Anonymkode: c5e00...0de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå