Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren ble født med 4 hull i hjertet. Det var helt udramatisk annet enn at vi måtte på en del ultralyder av hjertet etter fødsel og det grodde av seg selv. De hadde sett antydning på ultralyd og vi var på en del ekstra ultralyder pga dette men konkluderte med at hullene var lukket. Det viste seg å ikke stemme.

Jordmor på tidlig UL i uke 12 sa noe om at vi skal ha ekstra oppfølging i denne graviditeten, men vi ble uansett bare satt opp på ordinær UL i første omgang så jeg regner med at vi tar det videre derifra.

Noen med lik erfaring som vet hvor mange ultralyder og evt annet som er vanlig under en sånn oppfølging?

Anonymkode: 4e8a1...d49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er født med hull i hjertet, så alle mine har hatt ekstra ultralyd med fokus på dette. Du blir henvist til ny time etter ordinær ultralyd. Har hatt mine mellom uke 20-26. 

Anonymkode: 88571...060

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er født med hull i hjertet, så alle mine har hatt ekstra ultralyd med fokus på dette. Du blir henvist til ny time etter ordinær ultralyd. Har hatt mine mellom uke 20-26. 

Anonymkode: 88571...060

Okei, tusen takk for svar!

Anonymkode: 4e8a1...d49

Skrevet

Min eldste ble født med hull i hjerte, det var snakk om operasjon, men det grodde heldigvis av seg selv. Fikk ingen ekstra oppfølging i svangerskapet med de andre barna selv om de visste om eldste, men hjertet deres ble sjekket grundig etter fødsel.

Anonymkode: 5376f...cd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...