AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Trenger noen ande synspunkter på denne saken da jeg blir sittende igjen med skyldfølelse ettersom han jeg styrte med sier at alt er mi feil til at det ikke gikk. Saken er at vi drev på noen mnd. Ting var bra i starten, men så begynte han fortelle meg hva jeg ikke skulle gjøre foran hans far. At jeg ikke måtte oppføre meg sånn og sånn for da ville de tenke det ene og det andre om meg. Her starta usikkerheten min mot han. Etter det har jeg merka at når vi diskuterer en sak, så snakker jeg fakta og faglig så ber han meg « gi faen» og hever stemmen. Kaller meg irriterende når jeg diskuterer faglig. Etterhvert merker jeg at han ikke viser interesse for den jeg er, eller det rundt meg. Tar ikke intiativ til å møte min familie og for at han skal vise interesse må jeg påpeke. Har vist han masse interesse som virkelig var ekte. Jeg var interessert. Gir all min tid til han, men han klarer ikke møte meg på halvveien. Så sier han at han ikke føler seg komfortabel rundt meg, at jeg ikke er god kommunisere. Så jeg sier at da er det vel ingen kjemi og han sier seg enig. Da tolker jeg det+alle signalene han sendte som at han ikke er interessert mere så takker for muligheten til å bli kjent emd han og ønsker han lykke til. Han gjør så det samme. Jeg blir selvsagt lei meg for denne personen har jeg brukt tid med. Så jeg velger blokkere da han heller ikke sier noe mere til meg. Da tenker jeg da går det som han ønska. Når jeg gjør dette klikker han og kaller meg barnslig på andre plattformer. Sier jeg er dum og legger skylda på meg. Uansett hva jeg sker når jeg prøver fortelle min side blir alt mi feil. Har noen andre synspunkter på dette? Føler meg så driit.. Anonymkode: c1b41...577 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Ut fra det lille du oppsummerer så høres han hvertfall ikke ut som en som er verdt å sørge over eller å lengte etter. Han brøt deg ned, gjorde deg usikker på deg selv og kontrollerte deg ja, det starter i det små så jeg vil heller tenke at du "Dodged a bullet" der. Anonymkode: 99bf0...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Og det er veldig typisk sånne folk å aldri ta til seg andres følelser eller ha selvinnsikt, de skylder alltid på andre som en del av spillet for å bryte ned og gjøre den mer usikker på seg selv og egen bedømmingskraft. Han er giftig Anonymkode: 99bf0...7ef 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og det er veldig typisk sånne folk å aldri ta til seg andres følelser eller ha selvinnsikt, de skylder alltid på andre som en del av spillet for å bryte ned og gjøre den mer usikker på seg selv og egen bedømmingskraft. Han er giftig Anonymkode: 99bf0...7ef Tusentakk for tilbakemelding! Godt høre andres synspunkter! Anonymkode: c1b41...577 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 Når han ikke klarer å argumentere, så hever han stemmen og roper at du skal gi faan? Han føler avmakt, blir usaklig og utøver makt i form av å rope og skrike. Prøver også å dumme deg ut foran andre. La han være blokkert og pris deg lykkelig for å ha kommet unna. Anonymkode: 376ce...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tusentakk for tilbakemelding! Godt høre andres synspunkter! Anonymkode: c1b41...577 Bare hyggelig, det er alltid greit å få innspill utenfra for når man liker noen er det ikke så lett å bedømme rasjonelt selv fordi det er følelser inne i bildet. Håper du driter i han og en pluss ting er at nå har du lært litt røde flagg som kan hjelpe deg å kjenne igjen de samme trekkene i andre du skulle møte i fremtiden sånn at du avslutter det med en gang istedet for å bli fanget i en relasjon som bryter deg ned og forvirrer deg! Ta vare på deg og hev deg over sånne idioter som tror de er noe og tror de kan styre deg Anonymkode: 99bf0...7ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå