AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Det er en mann som jobber i samme bygg som meg. Han har alltid virket litt alene og sjeldent snakket til noen. Men vi har snakket litt sammen fra tid til annen. Ikke om noe spesielt. I starten av sommeren var jeg ute et jobb ærend og måtte innom et utested for å levere noe, der var han. Han vinket og kom bort, begynte å snakke litt. Jeg hadde da ikke så god tid og forklarte han også dette da vi møttes på jobben uken etter, han trodde jeg bare ikke var intr. Vi fulgte så hverandre på Instagram, jeg tok så initativ til å spørre om han ville være med ut å ta en øl, det gjorde vi nå for to uker siden. Det var helt supert, han er en virkelig herlig mann og jeg kjenner at jeg vil møte han igjen. problemet er at jeg ikke skjønner om han er intr til å møtes igjen, da vi ikke skriver sammen.. Dette gjorde vi ikke før vi møttes nå sist heller. Når vi møttes virket han veldig intr, strøyk på meg, holdt meg i hendene.. Komplimenterte og virket intr i livet mitt. Eneste jeg har hørt fra han etter dette var en melding dagen etter der han takket for en koselig kveld. vi møttes på jobb i går og da hilste han og pratet litt. Fortalte at han skulle til hjemlandet i ca 6 uker pga han leter etter ny leilighet her i Norge og ikke har noe sted å bo enda slik at han skal jobbe fra leiligheten sin hjemme. han virker litt sjenert, men jeg er redd jeg skal virke overivrig. Er det feil av meg og invitere han ut igjen når han kommer tilbake? Anonymkode: 9c362...e58 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Nei det er ikke feil av deg å ta initiativ. Er nok det han venter på Anonymkode: 3ee49...31d 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nei det er ikke feil av deg å ta initiativ. Er nok det han venter på Anonymkode: 3ee49...31d Takk for svar 😊 Han spurte først en helg om jeg ville bli med ut men da kunne jeg ikke. Så han har jo tidligere tatt initiativ. Det er bare veldig vanskelig å vite da vi må opptre ordentlig på jobb og når vi i tillegg ikke skriver sammen ellers. Og jeg som er veldig usikker. Anonymkode: 9c362...e58
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Hvorfor skriver dere ikke sammen? Dette er jo valg du og han har tatt? Skriv noe, eller ring han. Løser hele floken. Anonymkode: 1aa88...38c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skriver dere ikke sammen? Dette er jo valg du og han har tatt? Skriv noe, eller ring han. Løser hele floken. Anonymkode: 1aa88...38c Han jobber veldig mye, samtidig som jeg også alltid er på jobb slik at det å skrive om ting som egentlig ikke er så viktig har bare ikke skjedd. Jeg har fått inntrykket at han er kort og presis på teksting, men en helt annen når man er sammen slik at jeg ikke heller vil tvinge han til å sitte å skrive. Anonymkode: 9c362...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå