AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Føler at enkelte venninner har fått en dypere stemme det siste året. Er det treningen som gjør det? Eller er det generell aldring? Anonymkode: ce6a1...7d6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Testo. Anonymkode: ae0cc...364 1
Kristin70 Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Føler at enkelte venninner har fått en dypere stemme det siste året. Er det treningen som gjør det? Eller er det generell aldring? Anonymkode: ce6a1...7d6 Hvordan føler du at noen venninner har fått dypere stemme? Du får ikke dypere stemme av styrketrening. 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Du FØLER at noen har fått dypere stemme? Det var jo også en greie. Enten hører du det og vet det eller så har det ikke skjedd. Man går ikke rundt og føler at folks stemmer er sånn eller sånn. Jeg vet at kvinner som røyker får dypere stemmer når de blir gamle/eldre, etter årevis med røyking. Er noen av dine venninner røykere? Anonymkode: ee374...735
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 Jeg føler kanskje at sjargongen i hvordan man snakker på treningsstudio er litt maskulin på en måte. Merker det på de kvinnelige personlige trenerne på sats feks. De har en maskulin måte å snakke på/motivere. Mer enn at stemmen faktisk er mørkere tenker jeg. Samtidig som de går med veldig rak og bestemt holdning, god sving i armene som de gjerne holder litt ut fra kroppen. Ja, rett og slett veldig lite feminint. Så det er kanskje slike trekk du merker? For jeg ser jo at kvinnene som har trent der lenge tar litt etter denne «stilen». Anonymkode: 695e9...265
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 ikke med mindre de bruker ulovlige midler. Jeg trener styrke, og er fremdeles sopran. Anonymkode: 304cf...fb0
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 Kanskje de blir mer trygge på seg selv så de ikke gjør stemmen lysere, slik kvinner ofte gjør? Eller så er det jo bol da. Anonymkode: c8449...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå