AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 En jeg har datet og har hatt kontakt med en lang periode har løyet angående både alder og yrke. Han har sagt at yrket er mye bedre enn det er. Han har fortalt i det vide og det brede. Nå har jeg funnet ut at det ikke stemmer. Jeg er veldig skuffet og lei meg. Hva gjør jeg? Konfrontere eller gå videre og bare fade ut? Blir jo litt redd av hele opplegget. Anonymkode: 6d753...fd4
exictence Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Tror jeg bare hadde gått videre. Kanskje hadde jeg sagt at ærlighet betyr veldig mye. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Jeg tror jeg bare hadde gått videre uten diskusjon, tror jeg hadde mista all interessen momentant hvis noe sånt kom frem. Anonymkode: 6a17b...90c
MissIndependent45 Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Spørsmålet er: Vil du satse på en løgner? Tipper svaret er nei. Dersom han lyver om noe så trivielt ville jeg tenkt på hva annet han kommer til å lyve om i fremtida. Jeg ville aldri stolt på en slik mann. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 For å være ærlig har jeg gjort det samme. Løy om jobb og alder... Foreløpig ikke sagt sannheten men syns ikke det er så big deal, var bare to år jeg løy om Anonymkode: 1e922...2c2
MissIndependent45 Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For å være ærlig har jeg gjort det samme. Løy om jobb og alder... Foreløpig ikke sagt sannheten men syns ikke det er så big deal, var bare to år jeg løy om Anonymkode: 1e922...2c2 Med andre ord er du bare en lystløgner? Hva gjør to år fra eller til? Og hva er poenget? Adios, hadde det vært for meg. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 MissIndependent45 skrev (29 minutter siden): Med andre ord er du bare en lystløgner? Hva gjør to år fra eller til? Og hva er poenget? Adios, hadde det vært for meg. Nei det er jeg ikke. Lystløgnere lyver om alt, jeg bare trykket feil årstall på datingprofilen og fikk ikke rettet det opp og har ikke fått spørsmålet om alderen der stemmer eller ikke. Vi har det veldig bra sammen så regner med han bare ler av det om det kommer frem i en bursdagsfeiring en gang! Cheer up! Anonymkode: 1e922...2c2
Bamseklemmer Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 exictence skrev (1 time siden): Tror jeg bare hadde gått videre. Kanskje hadde jeg sagt at ærlighet betyr veldig mye. Enig.. "Kjærlighet og ærlighet er bestevenner, vi skal aldri skilles" ..er ikke det et romantisk vennskap?🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå