Gå til innhold

Hvor mange timer i uka må jeg jobbe med masteren om jeg satser på E eller D i snitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gode karakterer fra bachelor, er i trygg jobb og vil ta master for å søke på høyere stillinger internt i bedriften før jeg evt går til nye plasser. Da er det ingen som vil se på karakterene. Hvor lite tid må jeg legge ned? Vil jobbe 100 prosent ved siden av

Anonymkode: a2397...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innen hvilken retning?

Anonymkode: ac948...f70

Skrevet

12 timer. Nøyaktig. 

Nei altså det kommer jo an på hvor god du er faglig det da. 

Anonymkode: 9660c...9d9

Skrevet

Umulig å spå😆 Jeg jobbet altfor lite og fikk en C, var sikker på at jeg skulle stryke. Men det avhenger av så mange ting. Hvilken retning, problemstilling, hvor flink du er faglig og språklig, osv.

Anonymkode: 5891a...2c9

Skrevet

Det er ikke kvantitet men kvalitet som er viktigst.

Psykologer jeg kjenner som fikk A under nærmest hele studieforløpet jobbet 7 t per dag. 7 effektive timer.

Også finnes det de nevrotiske som sitter 12 t men som bare skal innom butikken, puben osv. Disse får C.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Innen hvilken retning, og er det snakk om å kun skrive oppgaven? Jeg tar en master i sykepleie nå, å har ingen ambisjoner om å revolusjonere faget. Jeg har jo tatt 75 studiepoeng nå før jeg gikk i gang med selve oppgaven som er på 45 poeng. Så hele løpet et krevende, selve oppgaven kan du nok gjøre unna på en måneds tid. 

Anonymkode: d0d89...04a

Skrevet

De fleste retninger har nå 70 % oppmøteplikt på fag. Hvor mye du må jobbe med oppgaven avhenger av veldig mye.

Anonymkode: ebf8e...1b1

Skrevet

Det kommer helt an på type utdanning

Anonymkode: bf3ad...7fe

Skrevet

Hvilken master? 

Anonymkode: b0fad...d43

Skrevet

Vet ikke men jeg ville ikke turt å satse på E for tenk om det ble stryk?

Anonymkode: 613b0...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...