Gå til innhold

Typen er på sexforum

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og jeg lurer på hva han driver med der🤣🙈 Forholder er relativt ferskt, men intenst og vi flyttet sammen fort. Han sier at han elsker meg og vil bli gammel med meg. Jeg har nok litt trust-issues, og har noen dårlige erfaringer fra tidligere forhold der jeg har blitt kontaktet av andre damer som har følt seg lurt av min x, og at de ikke visste at han var i et forhold. Så...  Både han og jeg er sexuelle mennesker, og har hatt profiler på nakenprat og fetlife begge to. Stort sett bare til lesing og å se på bilder, for å scrolle noe annet enn face. Jeg er usikker på hvordan jeg føler rundt dette, og om han er ærlig. Har nesten lyst til å catfishe han, men tør ikke🤣 Han har forsåvidt reisejobb og flere telefoner, så om han er av den typen, så har han jo alle muligheter for å ligge landet rundt🤣 Aner ikke hva jeg egt lurer på, tips og råd bare kanskje? Hvordan stole på noen etter å ha vært lurt før?

Anonymkode: 7abdb...80e

Skrevet

Det hadde vært dumpegrunn for meg.  Menn som er på nakenprat osv driver med semi utroskap og griper gjerne sjansen til å være ordentlig utro om de får mulighet. 

Anonymkode: e3462...6a6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

... og jeg lurer på hva han driver med der🤣🙈 Forholder er relativt ferskt, men intenst og vi flyttet sammen fort. Han sier at han elsker meg og vil bli gammel med meg. Jeg har nok litt trust-issues, og har noen dårlige erfaringer fra tidligere forhold der jeg har blitt kontaktet av andre damer som har følt seg lurt av min x, og at de ikke visste at han var i et forhold. Så...  Både han og jeg er sexuelle mennesker, og har hatt profiler på nakenprat og fetlife begge to. Stort sett bare til lesing og å se på bilder, for å scrolle noe annet enn face. Jeg er usikker på hvordan jeg føler rundt dette, og om han er ærlig. Har nesten lyst til å catfishe han, men tør ikke🤣 Han har forsåvidt reisejobb og flere telefoner, så om han er av den typen, så har han jo alle muligheter for å ligge landet rundt🤣 Aner ikke hva jeg egt lurer på, tips og råd bare kanskje? Hvordan stole på noen etter å ha vært lurt før?

kan hende du bør være lit kritisk. 

• Liker 1
Skrevet

Catfish han så får du se men gjør det smart og lag profil nå. Legg ut sensurerte bilder han ikke kjenner deg igjen på og legg igjen spor av legit aktivitet der inne og vent noen mnd før du tar kontakt med han så han ikke får mistanke om at det er fake profil. 

Desverre er sjansen stor for at du får avslørt han i utroskap men at han kommer til å manipulere deg å si at det bare var på tull at han skrev med andre og at han visste det var deg hele tiden osv. Ro ro ro ro til fiskeskjær

• Liker 4
Skrevet

Hvilken side er det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Catfish han så får du se men gjør det smart og lag profil nå. Legg ut sensurerte bilder han ikke kjenner deg igjen på og legg igjen spor av legit aktivitet der inne og vent noen mnd før du tar kontakt med han så han ikke får mistanke om at det er fake profil. 

Desverre er sjansen stor for at du får avslørt han i utroskap men at han kommer til å manipulere deg å si at det bare var på tull at han skrev med andre og at han visste det var deg hele tiden osv. Ro ro ro ro til fiskeskjær

Det var sånn xen var, selv om jeg viste han meldinger fra ei, så klarte han å manipulere meg til å fortsette forholdet🙈 Er så redd for at det samme skal skje igjen. Jeg orker ikke holde på å lage profil og å ha hemmelige opplegg, jeg har ikke overskudd til slikt, og blir så stressa og nervøs av å logge inn, sende meldinger osv. Hadde nesten vært bedre øm andre gjorde det🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvilken side er det?

Det kom opp varsel i går på telefon hans fra mail, velkommen til sex og sånt, eller noe slikt. Så da melder han seg tydelig inn på nye sider jeg ikke vet om.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var sånn xen var, selv om jeg viste han meldinger fra ei, så klarte han å manipulere meg til å fortsette forholdet🙈 Er så redd for at det samme skal skje igjen. Jeg orker ikke holde på å lage profil og å ha hemmelige opplegg, jeg har ikke overskudd til slikt, og blir så stressa og nervøs av å logge inn, sende meldinger osv. Hadde nesten vært bedre øm andre gjorde det🤣

Ja det beste er å bare slå opp å spare deg for alt helvetet

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det kom opp varsel i går på telefon hans fra mail, velkommen til sex og sånt, eller noe slikt. Så da melder han seg tydelig inn på nye sider jeg ikke vet om.

Sex og sånt er det nye nakenprat.

og fetlife er jo bare moro:)

Skrevet
Mamma til skrev (33 minutter siden):

Sex og sånt er det nye nakenprat.

og fetlife er jo bare moro:)

Æsj 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Æsj 

«Æsj» til hva?

• Liker 1
Skrevet
Mamma til skrev (51 minutter siden):

«Æsj» til hva?

Den "æsj" kommentaren var ikke fra meg, trådstarter anonym asså🤣 Enig at det er gøy🤣🙈 Er sex og sånt nye nakenprat? Jeg prøvde å Google, men kom ikke opp noe🙈 Har du link? Jeg prøvde nemmelig å registrere meg på nakentid, som jeg trodde var nye nakenprat, men fikk ikke samme mail🤣

Skrevet

Hva med å snakke med ham?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er på nakentid, bare for gøy. Det er mange artige folk der, og mange deler en del. Har ikke sagt noe til samboeren min, for han er av den sjalu typen. Derimot har jeg blitt kåt en del ganger, og det nyter han jo godt av. Tilbud er det flust av der inne, jeg har fått over 100 meldinger av kåte menn, men det kunne ikke falt meg inn å være utro på noen måte. 

Det er stor overvekt av menn, og de fleste damene der selger cam og onlyfans. Vil han være utro bør han kanskje finne et litt mer effektivt sted 🤷‍♀️

Anonymkode: bb7da...dbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Både han og jeg er sexuelle mennesker, og har hatt profiler på nakenprat og fetlife begge to. Stort sett bare til lesing og å se på bilder, for å scrolle noe annet enn face.

Du har slettet alle dine profiler?

min partner og jeg møtte hverandre på en sex-positiv side, og vi var begge i et forhold.

Vi har valgt å bare stole på hverandre og hverandres kjærlighet. Vi krever ikke engang lovnader om fullstendig seksuell monogami.

Vi har begge fremdeles profiler og ingen av oss krever innsyn hos den andre. Begge har lett mulighet og anledning til utroskap. 
Vi bare lover hverandre at vår kjærlighet er for alltid. Tidligere prøvelser har så langt vist at vår kjærlighet tåler lange og tunge tider. Nå er vi lykkelige bare vi vet at vi har hverandres kjærlighet.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Mange har sex som hobby. Er det noe verre å være på et diskusjonsforum for sex enn for andre "fritidssysler"?

Anonymkode: 65b1e...c36

• Nyttig 2
Skrevet

Veldig rart at du klager her på Kvinneguidens sexforum om at typen er på sexforum. Hvorfor er det galt at han er på sexforum når du er det selv?

Anonymkode: 069a8...593

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Veldig rart at du klager her på Kvinneguidens sexforum om at typen er på sexforum. Hvorfor er det galt at han er på sexforum når du er det selv?

Anonymkode: 069a8...593

Kvinnelogikk vettu. Det er sjelden spesielt enkelt å forstå seg på.

Anonymkode: ffca9...bba

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 14.38):

Har du oppdaget dette, eller har han fortalt det til deg. Eller har dine venninner gjort deg oppmerksom på dette?

Er du på sexforum selv? Sett bort fra KG da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 14.50):

Jeg kan gjøre det. Send meg en pm. Har ingenting til overs for utro menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...