AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Del Skrevet 14. september 2022 Vi har allerede noen mislykkede ivf-forsøk bak oss. Har prøvd i noen år. Nå har mannen bikket 50 og jeg er snart 39. Jeg fikk særlig etter at han ble 50 en depressiv tid med noen dystre tanker om at det er for sent for oss… Har noen her erfaringer og innspill å dele? Anonymkode: 395ec...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Del Skrevet 15. september 2022 Ingen? Anonymkode: 395ec...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #3 Del Skrevet 15. september 2022 Kjenner folk som har lykkes i den alderen, men de hadde ingen andre problemer enn alder. Om man går på privat IVFklinikk er jo overvekten av folk der relativt voksne. Anonymkode: ef275...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Del Skrevet 16. september 2022 Hva er grunnen til at dere er på IVF for det første? Utfordringer med kvinnen? Mannen? Anonymkode: 5c814...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #5 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 16.9.2022 den 8.54): Hva er grunnen til at dere er på IVF for det første? Utfordringer med kvinnen? Mannen? Anonymkode: 5c814...3c4 Det er mest hos mannen utfordringene ligger. ts Anonymkode: 395ec...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 27. september 2022 #6 Del Skrevet 27. september 2022 Enten må dere forsøke litt til, ellers så bør du vurdere hvor viktig et barn er for deg og bytte ut mannen. Begynner å bli voksen du også da. Har dere ingen barn fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #7 Del Skrevet 27. september 2022 tullerikke skrev (2 minutter siden): Enten må dere forsøke litt til, ellers så bør du vurdere hvor viktig et barn er for deg og bytte ut mannen. Begynner å bli voksen du også da. Har dere ingen barn fra før? Nei ingen av oss har. Vi har vært sammen i nesten 10 år så uaktuelt å bare bytte han ut 😅 Han har hatt en jobb med mye reising og vi har vært opptatt av å bruke tid på hverandre, ferier osv.så har ikke vært aktuelt med barn tidligere. ts Anonymkode: 395ec...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #8 Del Skrevet 27. september 2022 6 minutter siden, tullerikke said: Begynner å bli voksen du også da. Har dere ingen barn fra før? Kan det være aktuelt med donor? I og med det et er han som er flaskehalsen Anonymkode: 3dbfd...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 27. september 2022 #9 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei ingen av oss har. Vi har vært sammen i nesten 10 år så uaktuelt å bare bytte han ut 😅 Han har hatt en jobb med mye reising og vi har vært opptatt av å bruke tid på hverandre, ferier osv.så har ikke vært aktuelt med barn tidligere. ts Anonymkode: 395ec...bf9 Ok. Dumt å vente så lenge, men ikke så mye å gjøre med det nå. Bortsett fra å fortsette å prøve, eller innse at det ikke er meningen dere skal ha barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #10 Del Skrevet 27. september 2022 18 minutter siden, tullerikke said: Begynner å bli voksen du også da. Har dere ingen barn fra før? 7 minutter siden, tullerikke said: Ok. Dumt å vente så lenge, men ikke så mye å gjøre med det nå. Bortsett fra å fortsette å prøve, eller innse at det ikke er meningen dere skal ha barn. Herseteknikker! Håper du får hjelpe med ditt personlige problem Anonymkode: 3dbfd...f68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 27. september 2022 #11 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Herseteknikker! Håper du får hjelpe med ditt personlige problem Anonymkode: 3dbfd...f68 Hva har dette med hersketeknikker å gjøre? Håper du tar imot hjelp mot sinnet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #12 Del Skrevet 27. september 2022 1 minutt siden, tullerikke said: Hva har dette med hersketeknikker å gjøre? Håper du tar imot hjelp mot sinnet ditt. Enda verre om du ikke ser det selv. Måten du skriver til henne på er for å skape skyld og skam. "Du begynner å bli voksen..." "Dumt å vente så lenge... " Slike kommentarer er ikke konstruktive, kun for å generere dårlige følelser Anonymkode: 3dbfd...f68 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 27. september 2022 #13 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Enda verre om du ikke ser det selv. Måten du skriver til henne på er for å skape skyld og skam. "Du begynner å bli voksen..." "Dumt å vente så lenge... " Slike kommentarer er ikke konstruktive, kun for å generere dårlige følelser Anonymkode: 3dbfd...f68 Du om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #14 Del Skrevet 27. september 2022 Kan dere ikke bruke donor da? Men dere må vurdere hvor sterkt barneønsket er opp mot det. Jeg skjønner det må være vanskelig. Men tenker litt som andre her at tiden er ikke på din side, jeg sier det ikke for å være slem, men at jeg ville vurdert litt andre muligheter som f eks donor. 🙂 Min søster fikk sitt første og eneste barn som 41- åring, og det tok dem flere år. Anonymkode: c0da7...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #15 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 17.57): Kan dere ikke bruke donor da? Men dere må vurdere hvor sterkt barneønsket er opp mot det. Jeg skjønner det må være vanskelig. Men tenker litt som andre her at tiden er ikke på din side, jeg sier det ikke for å være slem, men at jeg ville vurdert litt andre muligheter som f eks donor. 🙂 Min søster fikk sitt første og eneste barn som 41- åring, og det tok dem flere år. Anonymkode: c0da7...7ec Han ønsker ikke å bruke donor, egentlig ikke jeg heller. Vi vil helst ha et barn som er vårt eget. Jeg vet jeg ikke er superung, men er jo ikke sååå gamnel heller. ts Anonymkode: 395ec...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #16 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han ønsker ikke å bruke donor, egentlig ikke jeg heller. Vi vil helst ha et barn som er vårt eget. Jeg vet jeg ikke er superung, men er jo ikke sååå gamnel heller. ts Anonymkode: 395ec...bf9 Beklager å måtte si det, men akkurat når det gjelder å lage barn selv er 38 gammelt når man er en kvinne. Det går på kroppens naturlige utvikling, da fruktbarheten beviselig synker drastisk i 30-årene og utover. Hilsen K40 Anonymkode: 9f05e...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #17 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 16.30): Herseteknikker! Håper du får hjelpe med ditt personlige problem Anonymkode: 3dbfd...f68 Fakta er ikke hersketeknikker. Anonymkode: 9f05e...9d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #18 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 21.18): Beklager å måtte si det, men akkurat når det gjelder å lage barn selv er 38 gammelt når man er en kvinne. Det går på kroppens naturlige utvikling, da fruktbarheten beviselig synker drastisk i 30-årene og utover. Hilsen K40 Anonymkode: 9f05e...9d0 Dette vet jeg, men kjenner også flere som har blitt gravide uten problemer i den alderen og i starten av 40-årene. Hvorfor skal det være så mye mer vanskelig for noen enn for andre? TS Anonymkode: 395ec...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. oktober 2022 #19 Del Skrevet 2. oktober 2022 Har dere testet spermen hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #20 Del Skrevet 2. oktober 2022 Sofakona skrev (1 time siden): Har dere testet spermen hans? Hvis de har flere ivf forsøk bak seg så skulle vel det meste være sjekket. Anonymkode: 4ce83...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå