AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Har problemer med kne og hofte og får ikke bøyd meg ned på gulvet. Er ikke sikker på om de er så gammel at det er termostat heller... Men skal man skru ned for å få det kaldere og opp for å få det varmere? Det kan se ut som jeg må kjøpe par nye, og skal reise bort i over tre mnd. Strømmen er dyr nok. Holder to panelovner med termostat til ca. 35 kvm. bolig? (ikke leilighet) Anonymkode: 21af9...e44
newman01 Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har problemer med kne og hofte og får ikke bøyd meg ned på gulvet. Selfie-stick og mobiltelefon. 1
Alauda Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har problemer med kne og hofte og får ikke bøyd meg ned på gulvet. Er ikke sikker på om de er så gammel at det er termostat heller... Men skal man skru ned for å få det kaldere og opp for å få det varmere? Det kan se ut som jeg må kjøpe par nye, og skal reise bort i over tre mnd. Strømmen er dyr nok. Holder to panelovner med termostat til ca. 35 kvm. bolig? (ikke leilighet) Anonymkode: 21af9...e44 Med mindre ovnene er godt over 50 år gamle har de vel termostat. Ja, du skrur opp for å få det varmere. Panelovner fås i alle størrelser og effekter, så hva slags du velger vil være avgjørende. Type bolig er også av betydning. Det finnes panelovner med wifi, som kan styres med mobilen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Alauda skrev (5 minutter siden): Med mindre ovnene er godt over 50 år gamle har de vel termostat. Ja, du skrur opp for å få det varmere. Panelovner fås i alle størrelser og effekter, så hva slags du velger vil være avgjørende. Type bolig er også av betydning. Det finnes panelovner med wifi, som kan styres med mobilen. Takk. Panelovn med wifi, trenger jeg det? Og er de mye dyrere? Tror ovnene er cirka femten år gamle, og jeg skal ha ti - femten grader her når jeg drar. ts Anonymkode: 21af9...e44
Alauda Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk. Panelovn med wifi, trenger jeg det? Og er de mye dyrere? Tror ovnene er cirka femten år gamle, og jeg skal ha ti - femten grader her når jeg drar. ts Anonymkode: 21af9...e44 Det høres jo ut som en god løsning for deg å slippe å bøye deg for å regulere ovnen. Mulig de koster ørlite mer, men er ikke veldig dyre, jeg har det selv på hytta. Da kan jeg til og med regulere temperaturen der hjemmefra. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå