AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 På utesteder, nattklubber og diverse. Har hørt at å bare gå opp til en random jente sjeldent fungerer, så det gjør jeg hvert fall ikke. Men hva med å sjekke opp jenter man kjenner litt eller har sett før? Eller er det slik at jenter kommer bort til deg hvis de faktisk er interessert? Vil liksom ikke bli sett på som desperate fyren som prøver seg på mange men heller ikke den passive fyren ved baren som bare står med ølen på hånda. Anonymkode: d9e9e...e03 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Finnes utallige videoer på youtube om dette emnet. Men du må selvsagt gå bort til jentene ja. Hva ellers? Det skjer ikke at de kommer bort til deg. Anonymkode: 0e279...708 1
MissIndependent45 Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Søk blikkontakt. Se etter et smil, eller at hun holder kontakten litt lenger enn normalt. Da kan du gå bort. Ikke stå i baren med en øl og stirre hele kvelden, det er litt creepy. Ikke gå runden heller og prøv på alt som beveger seg. Ikke drikk deg dritings, og bruk humor. 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Ikke følg noen tips fra YouTube hvertfall. Vær deg selv, si hey åssen går det og gi en klem eller skål hvis det er noen du kjenner fra før eller hvis det er noen fremmede så spør er det ledig å sitte her ,og ikke la det virke som at du kommer bare for å sjekke opp noen men heng med kameratene dine og sett deg ned å snakk med de også iløpet av kvelden blir det naturlig å utveksle mer prat med de som sitter på samme bord også. Merker du at jenta er ivrig på å prate med deg og dere ler mye sammen så kan du si så søt latter du har, du er virkelig pen, er du singel? og hvis hun sier nei så sier du bare okei og fortsetter der dere glapp helt til hun avslutter praten og hvis hun sier ja spør om hun kunne tenke seg å møtes en dag og om du kan få nr hennes Anonymkode: c69a3...6a1 2 1
umAxa Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: På utesteder, nattklubber og diverse. Har hørt at å bare gå opp til en random jente sjeldent fungerer, så det gjør jeg hvert fall ikke. Men hva med å sjekke opp jenter man kjenner litt eller har sett før? Eller er det slik at jenter kommer bort til deg hvis de faktisk er interessert? Vil liksom ikke bli sett på som desperate fyren som prøver seg på mange men heller ikke den passive fyren ved baren som bare står med ølen på hånda. Anonymkode: d9e9e...e03 Du kan også bygge opp et sosialbevis i forkant at du virker som en interessant person å bli kjent med. Det vil si ha det morro, ha det kjekt og underholdene akkurat der du er med dine venner. En god latter tiltrekker alltid litt oppmerksomhet, og villigheten til å bli kjent med deg øker dersom de har sett fra sidesynet sitt at det er liv der du er, uavhengig om du står ved baren, sittende et bord, sofaen på en fest, eller i køen. Se på det fra en annen vinkel: Ville du akseptert et kjøp fra en uannonsert dørselger som du aldri har sett før med et produkt du aldri har hørt om? 🤷♂️ 1
Bamseklemmer Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Det er faktisk når jeg ikke "prøver" meg på damer jeg får mest kontakt, så jeg gir sikkert et signal at jeg ikke stresser og slapper av. Og når jeg er sjåfør, er det mange som vil flørte med meg. Mulig de gjør det for å sjarmere seg skyss hjem, men det har jeg jo også gjordt. Jeg vil nok anbefale deg et sted, der de ikke spiller for høy musikk. Så blir det så mye enklere å prate, uten å bli misoppfattet.. Vær deg selv er bestandig det beste og viktigste du gjør, ellers kan du bli oppfattet som en bløffmaker.. Gjør deg tilgjengelig å la kvinnen avgjøre om hun liker deg eller ikke.. Jeg har troa på deg, for du har forstått at du ikke vil oppfattes som en desprat person🤗
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Få dem til å føle seg bra, gjør det du hadde likt at noen hadde gjort mot deg og da må også forstå at du ikke er et unntak, du trenger mye trygghet hvis noen innynder seg hos deg, du må forstå at andre krever den samme tryggheten liksom, du er liksom ikke et trygghets-unntak bare fordi du vet hvem du er. den andre personen vet ikke hvem du er. Anonymkode: 90615...59e
MissIndependent45 Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Det er faktisk når jeg ikke "prøver" meg på damer jeg får mest kontakt, så jeg gir sikkert et signal at jeg ikke stresser og slapper av. Og når jeg er sjåfør, er det mange som vil flørte med meg. Mulig de gjør det for å sjarmere seg skyss hjem, men det har jeg jo også gjordt. Jeg vil nok anbefale deg et sted, der de ikke spiller for høy musikk. Så blir det så mye enklere å prate, uten å bli misoppfattet.. Vær deg selv er bestandig det beste og viktigste du gjør, ellers kan du bli oppfattet som en bløffmaker.. Gjør deg tilgjengelig å la kvinnen avgjøre om hun liker deg eller ikke.. Jeg har troa på deg, for du har forstått at du ikke vil oppfattes som en desprat person🤗 Ikke ofte du og jeg er enige, men det er vi nå Det er mer tiltrekkende med en som ikke er på tydelig "jakt". Enkelte er jo så på hugget at det nesten blir litt skummelt. Men som du også skriver, jeg tror ts er inne på rett spor. 1
umAxa Skrevet 14. september 2022 #9 Skrevet 14. september 2022 1 hour ago, Bamseklemmer said: Det er faktisk når jeg ikke "prøver" meg på damer jeg får mest kontakt, så jeg gir sikkert et signal at jeg ikke stresser og slapper av. Og når jeg er sjåfør, er det mange som vil flørte med meg. Mulig de gjør det for å sjarmere seg skyss hjem, men det har jeg jo også gjordt. Mellom linjene ligger egentlig svaret rett foran deg: La heller kvinner komme til deg enn at du kommer til dem. Neste spørsmål er hvordan få dem til å komme til deg: Jo bli en interessant person, vær lidenskapelig i dine metoder, ha et glimt i øyet når blikket møtes, og vær sosial, men samtidig litt mystisk slik at nysgjerrigheten kan bygge seg litt opp. Som jeg sa over: Når det er alltid litt liv og latter der du er, vil man bli lagt merke til. Med litt strategisk plassering kan man også være faktisk tilgjengelig slik at man møtes på kjøkkenet eller på veien som gir dere litt alene tid til å bli litt bedre kjent. Dette er ikke en kritikk rettet til deg, men mer en illustrasjon for de som måtte lese om hvor naturlig og enkelt hele dansen kan foregå. 1 1
Bamseklemmer Skrevet 14. september 2022 #10 Skrevet 14. september 2022 MissIndependent45 skrev (24 minutter siden): Ikke ofte du og jeg er enige, men det er vi nå Det er mer tiltrekkende med en som ikke er på tydelig "jakt". Enkelte er jo så på hugget at det nesten blir litt skummelt. Men som du også skriver, jeg tror ts er inne på rett spor. Takk du.. å være uenig er jo greit, det er ofte av andre man ser sine egne feil😉 Jo det samme gjelder for kvinner.. det vises så alt for godt, og jeg føler meg litt kvalt av krampaktig dating. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #11 Skrevet 14. september 2022 umAxa skrev (30 minutter siden): Mellom linjene ligger egentlig svaret rett foran deg: La heller kvinner komme til deg enn at du kommer til dem. Oppskriften på å være evig singel og aldri treffe en dame. Bare ventet på at noen skulle skrive dette. Også må han være "snill" selvfølgelig. Anonymkode: 0e279...708
umAxa Skrevet 14. september 2022 #12 Skrevet 14. september 2022 37 minutter siden, AnonymBruker said: Oppskriften på å være evig singel og aldri treffe en dame. Bare ventet på at noen skulle skrive dette. Også må han være "snill" selvfølgelig. Anonymkode: 0e279...708 Nei, du tar bare et steg frem og to tilbake med denne mentaliteten. "Snill" er dine egne ord. Det har jeg aldri sagt, og jeg kan linke deg til mitt eget innlegg om "snill mann" konseptet. Det skal ikke forveksles med å være en interessant mann. Det sier seg selv at er man ikke interessant, så tiltrekker man ingen. Ballen ligger hos deg/menn til å bli interessant som krever tiltak, engasjement, initiativ og ikke minst gjennomføre det. Grunnen til at jeg sier la kvinnen komme til deg, enn at du jager kvinnen er at enhver kvinne vet at det er slitsomt med menn (som ofte er uattraktive) prøver seg på dem. Dessuten er det mer givende for hun å føle at hun har fått en god catch av en mann som hun måtte kjempe litt om, enn at en mann kom til henne og tryglet om date.
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. september 2022 #13 Skrevet 14. september 2022 Blikkontakt og smil er første steg, da får du en feeling om hun liker deg Smiler hun tilbake og ser på deg, kan du bevege deg mot henne og si hei 😄 Så er det bare å prate og være deg selv,.
ClausSaus Skrevet 14. september 2022 #14 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): På utesteder, nattklubber og diverse. Har hørt at å bare gå opp til en random jente sjeldent fungerer, så det gjør jeg hvert fall ikke. Men hva med å sjekke opp jenter man kjenner litt eller har sett før? Eller er det slik at jenter kommer bort til deg hvis de faktisk er interessert? Vil liksom ikke bli sett på som desperate fyren som prøver seg på mange men heller ikke den passive fyren ved baren som bare står med ølen på hånda. Anonymkode: d9e9e...e03 Lær deg å lese kroppsspråk. Du blir etterhvert i stand til å plukke opp signaler på at en dame har fatte interesse for deg. Og så går du for disse damene, og driter i damer som ikke gir signaler. Øyekontakt, sjekk respons, smil, sjekk respons, oppsøk, sjekk respons, åpne, sjekk respons. Helt standard. 1
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2022 #15 Skrevet 15. september 2022 umAxa skrev (10 timer siden): Mellom linjene ligger egentlig svaret rett foran deg: La heller kvinner komme til deg enn at du kommer til dem. Neste spørsmål er hvordan få dem til å komme til deg: Jo bli en interessant person, vær lidenskapelig i dine metoder, ha et glimt i øyet når blikket møtes, og vær sosial, men samtidig litt mystisk slik at nysgjerrigheten kan bygge seg litt opp. Som jeg sa over: Når det er alltid litt liv og latter der du er, vil man bli lagt merke til. Med litt strategisk plassering kan man også være faktisk tilgjengelig slik at man møtes på kjøkkenet eller på veien som gir dere litt alene tid til å bli litt bedre kjent. Dette er ikke en kritikk rettet til deg, men mer en illustrasjon for de som måtte lese om hvor naturlig og enkelt hele dansen kan foregå. Ja, du forklarte det på en mere forståelig måte🤗 joda, jeg tåler også kritikk, selv om du ikke mente det.. jeg synes igrunn dette er et spennende tema, og jeg tror vi alle kan lære litt av hverandre.. Og den beste for min del, er jo nettopp å diskuterer med kvinner.. Førsteinntrykket er veldig viktig, for "feiler" man da forsvinner mye av interessen. For jeg må innrømme at jeg er kritisk og litt kravstor med tanke på hvem jeg vil ha kontakt med. Men treffer jeg en kvinne som viser omsorg, blir jeg bestandig fasinert og betatt. Dette er mitt store ønske og verdier, jeg ser etter i en kvinne. Og jeg liker selv at kvinnen viser at hun har humor, og ikke tar seg selv så forbasket høytydelig. Fordi jeg er jo akkurat slik selv.. og sender jeg ut det samme inntrykket til henne, så har vi plutselig mye å snakke om. På ett eller annet tidspunkt under samtalen, kjenner vi at kjemien er der. Jo, vi liker faktisk hverandre, da smiler og ler vi litt ekstra.. Jeg får en slags letthetsfølelse, glede av å bli akseptert som en hyggelig fyr hun vi prate med. I den bobla er mye ting gjordt, vi har fanget hverandres interesse. Så tenker jeg: jo jøss, hun er jo vakker også.. kler seg pent og har feminime trekk.. omsorgfull, klok og rettferdig.. nydelig innvendige verdier.. hun har jo det meste jeg ser etter i en kvinne. Når kvelden nærmer seg slutt, og det er på tide å gå hjem.. Det er her jeg virkelig viser at jeg har lyst til å treffe henne senere, for jeg utrykker at jeg har hatt en koselig kveld sammen med henne.. Jeg vil ikke betrakte dette eksemplet som en date, jeg vil betrakte dette som en moden samtale som fanget hverandres interesser. Om det blir vennskap eller kjæreste, blir avgjørende i neste møte.. men vi skapte kriblinger nok at vi smiler hele veien hjem.. hver for oss😉 2
umAxa Skrevet 15. september 2022 #16 Skrevet 15. september 2022 (endret) 6 hours ago, Bamseklemmer said: Ja, du forklarte det på en mere forståelig måte🤗 joda, jeg tåler også kritikk, selv om du ikke mente det.. jeg synes igrunn dette er et spennende tema, og jeg tror vi alle kan lære litt av hverandre.. Og den beste for min del, er jo nettopp å diskuterer med kvinner.. Som en fast troende på it takes a village to raise a child, så er jeg helt enig i at selv som voksen er det bare sunt og godt å snakke, dele og reflektere erfaringer, tanker og lærdommer av andre. Spesielt de som sitter på andre siden av en mening og fra kvinner som opplever en helt annen livserfaring enn menn. Høres ut som du vet hva du vil ha og kan trygt fortsette med å gjøre det du gjør! Endret 15. september 2022 av umAxa 1 1
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2022 #17 Skrevet 15. september 2022 (endret) umAxa skrev (8 timer siden): Som en fast troende på it takes a village to raise a child, så er jeg helt enig i at selv som voksen er det bare sunt og godt å snakke, dele og reflektere erfaringer, tanker og lærdommer av andre. Spesielt de som sitter på andre siden av en mening og fra kvinner som opplever en helt annen livserfaring enn menn. Høres ut som du vet hva du vil ha og kan trygt fortsette med å gjøre det du gjør! Takk for at du tillater meg å date, mamma😅 Ville bare si at det er nettopp kvinner, som har skapt den jeg er.. så jeg har mange kvinner å takke❤️ Uten kvinner har jeg ikke lært å forstå kvinnen😉 Endret 15. september 2022 av Bamseklemmer 1
Flintis Skrevet 15. september 2022 #18 Skrevet 15. september 2022 umAxa skrev (På 14.9.2022 den 19.32): Nei, du tar bare et steg frem og to tilbake med denne mentaliteten. "Snill" er dine egne ord. Det har jeg aldri sagt, og jeg kan linke deg til mitt eget innlegg om "snill mann" konseptet. Det skal ikke forveksles med å være en interessant mann. Det sier seg selv at er man ikke interessant, så tiltrekker man ingen. Ballen ligger hos deg/menn til å bli interessant som krever tiltak, engasjement, initiativ og ikke minst gjennomføre det. Grunnen til at jeg sier la kvinnen komme til deg, enn at du jager kvinnen er at enhver kvinne vet at det er slitsomt med menn (som ofte er uattraktive) prøver seg på dem. Dessuten er det mer givende for hun å føle at hun har fått en god catch av en mann som hun måtte kjempe litt om, enn at en mann kom til henne og tryglet om date. Innlegget om snill mann husker jeg som et av de bedre om det er det jeg mener. Kanskje du kan skrive litt om å fremstå som interessant ute på byen også?
Antiviruset Skrevet 15. september 2022 #19 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 14.02): På utesteder, nattklubber og diverse. Har hørt at å bare gå opp til en random jente sjeldent fungerer, så det gjør jeg hvert fall ikke. Men hva med å sjekke opp jenter man kjenner litt eller har sett før? Eller er det slik at jenter kommer bort til deg hvis de faktisk er interessert? Vil liksom ikke bli sett på som desperate fyren som prøver seg på mange men heller ikke den passive fyren ved baren som bare står med ølen på hånda. Anonymkode: d9e9e...e03 Gå opp til en random jente og bare igle seg innpå fungerer aldri! Du kan søke kontakt med en du ikke kjenner også, men da må du søke blikkontakt, lese kroppsspråket om hun er interessert. Selv da betyr det ikke at du har fri tilgang Det betyr bare at hun kanskje er interessert i en prat og så må du ta det videre derfra med å være deg selv og ikke får desperat. Roe ned bruken av alkohol slik at du fremstår som en god utgave av deg selv, og renner det ut i sanden så avslutter du det der og da. Mange jenter er litt sjenerte, og du kan ikke forvente at hun kommer bort til deg, selv om hun skulle ønske å kunne prate litt med deg, så å vise initiativ der det er mulighet for at hun er interessert er bare positivt. Er en dame sammen med mange venninner ute på byen, og de sitter sammen og er en "klikk" så er det ekstremt vanskelig å nå frem. Da kan man prøve å ta kontakt når hun er alene i baren eller beveger seg rundt i lokalet og er mottagelig for å bli kontaktet av deg. Uansett det å sjekke opp damer ute på byen er ikke veldig lett om man ikke er spesielt attraktiv, og kan disse teknikkene. Bare stå og vente i baren og håpe på kontakt er bortkastet tid. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #20 Skrevet 15. september 2022 Mysticgirl skrev (På 14.9.2022 den 21.01): Blikkontakt og smil er første steg, da får du en feeling om hun liker deg Smiler hun tilbake og ser på deg, kan du bevege deg mot henne og si hei 😄 Så er det bare å prate og være deg selv,. Og steget etterpå? Når kvelden går mot slutten? Anonymkode: 6a12d...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå