Gå til innhold

Heteroromantiske biseksuell damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere vidunderlige damer som er heteroromantiske og biseksuelle og har planer om å beholde den side av dere selvom dere er i forhold. 

Hvor tidlig i dating fasen forteller dere den dere dater om dette? 

Anonymkode: e71b7...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg er i et heterofilt forhold har ikke partneren min noe med at jeg er biseksuell så det snakker jeg ikke om og jeg hater menn som skal seksualisere legningen min 🤬

Anonymkode: cfda8...97b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis jeg er i et heterofilt forhold har ikke partneren min noe med at jeg er biseksuell så det snakker jeg ikke om og jeg hater menn som skal seksualisere legningen min 🤬

"Seksualisere legningen" -  biseksusell legning er naturlig nok av seksuell karakter... Det går ikke an å ikke seksualisere seksuell legning.

Forøvrig spør ts om hvordan man skal formidle dette til menn. Du svarer at du ikke vil formidle dette til menn. Dette er totalt irrelevant. Denne tråden handler om hva ts ønsker og hvordan hun går frem.

Men ok, takk for ditt bidrag.

Anonymkode: e7104...3ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

"Seksualisere legningen" -  biseksusell legning er naturlig nok av seksuell karakter... Det går ikke an å ikke seksualisere seksuell legning.

Forøvrig spør ts om hvordan man skal formidle dette til menn. Du svarer at du ikke vil formidle dette til menn. Dette er totalt irrelevant. Denne tråden handler om hva ts ønsker og hvordan hun går frem.

Men ok, takk for ditt bidrag.

Anonymkode: e7104...3ba

Nei ts høres ut som en mann som fantaserer om en biseksuell dame fordi han vil se på eller ha trekant 🤢

Ingen dame starter innlegget sitt med "Hei dere vidunderlige damer som er heteroromantiske og biseksuelle"

• Liker 3
Skrevet

Jeg fant det ikke ut selv før jeg og mannen hadde levd sammen i mange år og begynte å fantasere sammen.

Anonymkode: 08fe8...ceb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei ts høres ut som en mann som fantaserer om en biseksuell dame fordi han vil se på eller ha trekant 🤢

Ingen dame starter innlegget sitt med "Hei dere vidunderlige damer som er heteroromantiske og biseksuelle"

Ja. Jeg er mann. Og ja, jeg ønsker meg en partner som er tilfreds med sine lyster og ønsker å dele dette med den hun elsker. Hvis trekant er aktuelt, ja, hvorfor ikke? 
Jeg kommer fra et langt forhold der hun jeg var sammen med holt alt sånt hemmelig og skammet seg for hvem hun er og tok den frustrasjonen ut på meg. Jeg  skal faen meg ikke gå igjennom slikt igjen. Så om du ikke liker å menn ønsker trekant, driter jeg lang marsj i.

Jeg er 39 år, har god jobb og har fin selvfølelse og er null sjalu av meg. De egenskapene ønsker jeg også for min fremtidige partner. Det er slike damer jeg er på jakt etter. Damer som har bearbeidet alt grums fra fortiden og kvitt alt kontrollbehov og dårlig selvfølelse. Emosjonelt intelligente damer, som vet hva de vil i livet og forstår sin seksualitet. ❤️

Skrevet

Jeg fortalte det ganske tidlig. Ble snakk om sex og preferanser og da tok jeg bare sjansen på at jeg ikke skremte han bort. 
Vi hadde vel kjent hverandre en uke eller to da.

• Hjerte 1
Skrevet
Blåjojo skrev (7 timer siden):

Jeg fortalte det ganske tidlig. Ble snakk om sex og preferanser og da tok jeg bare sjansen på at jeg ikke skremte han bort. 
Vi hadde vel kjent hverandre en uke eller to da.

Så bra. Takk for svar. Liver du ut din biseksualitet og er mannen din inkludert på noe vis?

Ts. 

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Men ikke noe regelmessig. Han er med av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...