Rannva Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 (endret) Her kommer et lite referat fra vår dag, 22/11. Var som sagt i Cairo, bodde på et hotell som ligger utenfor sentrum, rett ved pyramidene. Fantastisk hotell på alle måter. Vi ble som vanlig vekket av vår lille solstråle på 15 mnd. Klokka var nesten 06:30 og solen på vei opp. Jeg kledde vesla og åpnet døra, så hun tuslet over gangen til besteforeldrene sitt rom. Etter litt prat på sengekanten stod vi opp, og gikk til frokost sammen med svigers. Været var bra, og vi spiste utendørs som de andre dagene. Etter en laaaang frokost fikk vi masse kvalitetstid men vesla. Vi lekte på plenen, badet litt og koste oss. I 11:30-tiden gikk vi tilbake på rommet. Vesla gikk mellom rommene som hun ville, og vi voksne dusjet og gjorde oss klare. Jeg gjorde alt av hår og sminke selv, det ble helt ok. Ikke noe avanserte greier. 12:30 hadde vi bestillt bil, en flott hvit mercedes med staselig sjåfør. Vi leide den i 7 timer, så han kjørte på oss hele dagen. Det tok en god time å kjøre til sentrum (konstant rushtid). Rett ved ambassaden stoppet vi ved en liten blomsterbutikk og kjøpte brudebukett. Det ble en med rosa roser og hvit jasmin. Utenfor ambassaden traff vi fotografen vår, en kamerat av min venninde. Vi hadde møtt ham for første gang et par dager tidligere, og det var en utrolig super fyr. Inne på ambassaden ble vi møtt av ambassadesekretæren og to av hans medarbeidere. Vi pratet litt om løst og fast, og det var en koselig og avslappet tone. Vi reiste oss under selve vielsen, og fotografen tok masse bilder hele tiden. Etterpå måtte vi signere papirene, og så var det over. Vi tok noen bilder inne på ambassaden, og noen ute i hagen. Så gikk vi ned til Nilen, og tok noen der i en slags park. Det kalles visstnok "flørteparken", mange par kommer dit for å ha stevnemøter. Vi hoppet i bilen "vår" igjen, og kjørte til et hotell, Grand Hyatt. Der spiste vi en lang og god middag alle seks. Det nærmet seg leggetid for vesla, så vi måtte tilbake til hotellet vårt. Der ble vi møtt av en stor og nydelig sjokoladekake, med hilsen fra direktøren. Vi la vesla, og gikk oss en rusletur før vi tok kaffe og kage på rommet til svigers. Tok tidlig kveld, men trenger ikke fortelle detaljer fra det.. Våknet dagen etterpå til en nydelig morgengave. Hjertesmykke i hvitt gull, i samme stil som ringene våre. Det er samme gullsmeden som har tegnet og laget begge deler, med god hjelp av sambo. Håper vi kan reise tilbake til Cairo på sølvbryllupsreise eller noe. Har en del bilder på nettet, dersom noen er spesiellt interessert. Men jeg vil ikke legge ut adressen her, send meg en pm. Endret 27. november 2005 av Tiny
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Hørtes helt fantastisk ut! Sånn vil jeg også ha det!!
Saeria Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 Åhhhh! Gratulerer som godt gift! Dagen hørtes helt herlig ut. Bryllup i Egypt! Så utrolig romantisk.
Gjest Aloha Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 Det hørtes ut som en flott dag! Gratulerer!
Vinterbrud-05 Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 Gratulerer så masse! Hørtes helt topp ut:D
Rannva Skrevet 27. november 2005 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2005 Har en del bilder på nettet, dersom noen er spesiellt interessert. Men jeg vil ikke legge ut adressen her, send meg en pm. ← Bilder????????????? ←
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #9 Skrevet 27. november 2005 Gratulerer! Det høres ut som en nydelig dag!
Gika Skrevet 27. november 2005 #10 Skrevet 27. november 2005 Gratulerer! Det høres ut som en nydelig dag! ← Det var meg som prøvde å gratulerer over.
Gjest Olava Skrevet 27. november 2005 #11 Skrevet 27. november 2005 Gratulerer så mye, og takk for referat!!!!
Gjest Principessa Skrevet 27. november 2005 #12 Skrevet 27. november 2005 Hei! Dette hørtes jo bare perfekt ut for dere to! Gratulerer som nygifte!!
Cupcake Skrevet 27. november 2005 #13 Skrevet 27. november 2005 (endret) 12:30 hadde vi bestillt bil, en flott hvit mercedes med staselig sjåfør. Vi leide den i 7 timer, så han kjørte på oss hele dagen. ← AU! Det hørtes vondt ut!! (Unnskyld, kunne ikke dy meg ) . Det høres ut som dere hadde en kjempefin dag!! :-D Gratulerer så mye! Endret 27. november 2005 av Cupcake
c",) Skrevet 27. november 2005 #15 Skrevet 27. november 2005 Gratulerer med bryllupet. Høres veldig fint ut
Rioja Skrevet 28. november 2005 #16 Skrevet 28. november 2005 GRATULERER SÅ MYE!!! Så flott alt hørtes ut. Jeg sender deg en pm, for jeg vil se bilder fra den store dagen!
Sun Mei Skrevet 28. november 2005 #17 Skrevet 28. november 2005 Gratulerer så mye Det hørtes helt perfekt ut og veldig deilig avslappet
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2005 #18 Skrevet 28. november 2005 Hei og gratulerer med vel overstått.
Gjest Markblomsten Skrevet 28. november 2005 #19 Skrevet 28. november 2005 Gratulerer så masse som nygifte. Høres ut som om dere hadde en veldig spesiell og intim dag! Gratulerer nok en gang!
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #20 Skrevet 28. november 2005 Gratulerer! Et slikt bryllup kunne jeg også tenkt meg å ha, isteden for typisk norsk bryllup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå