Gå til innhold

"Sykepleier med interesse for..." i bioen. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at flere skriver de er sykepleiere i bioen. Og gjerne "sykepleier, mamma og...." eller "sykepleier med interesse for......". 

Er selv sykepleier og syns det er litt sært at dette med sykepleier skal fremheves hele tiden. 

Anonymkode: d86a6...180

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er i bioen til feks Instagram så føler jeg «alle» skriver yrket sitt der. Revisor, ergoterapaut, snekker, osv osv.

Anonymkode: 61a3f...793

Skrevet

Det sånn at man vet at dem jobber turnus og overtid og det som er, så at dem har seg mellom hyllene på jobb er noe en må forvente.

Anonymkode: d7238...229

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis det er i bioen til feks Instagram så føler jeg «alle» skriver yrket sitt der. Revisor, ergoterapaut, snekker, osv osv.

Anonymkode: 61a3f...793

Gjør alle det? Jeg har aldri sett det faktisk 😅 Er selv jurist og ville ikke falt meg inn å skrive det på Instagram. 

Anonymkode: 4dd30...3d5

Skrevet

Hvor skriver de bioen?

Anonymkode: 3a448...825

Skrevet

Fordi de føler sterkt for yrket og føler det er en del av deres identitet? Jeg er selv lærer og kunne skrevet noe lignende (men om det å være lærer). For meg er ikke det å være lærer kun et yrke, det er noe jeg brenner for, som jeg ble født til og som jeg elsker. Det er derfor en viktig del av mitt liv, og noe jeg gjerne snakker om. Hvis folk spør, så sier jeg ikke bare at jeg er stemor, samboer, jeg er også lærer. Det er en del av den jeg er som menneske og person. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...