Gå til innhold

Dere som har 2 eller flere barn og gikk på overtid på begge/flere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere gått over tiden på alle? 

Jeg har 2 barn, gikk 13 dager på overtid med nr 1, ble satt i gang på dag 11, det var INGEN tegn på at det skulle skje av seg selv. Nr 2 da gikk vannet 2 dag på overtid, men det kom ingen rier, så måtte settes i gang her også. Vannet gikk nok fordi mannen tok i litt hardt i da han prøvde å strippe meg. (anbefales ikke, men vi er i helse begge to) 

Er spent på nr 3, om jeg må belage meg på overtid denne gangen også. 

Anonymkode: 6f7f9...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk over termin med alle ni.

Skrevet

Jeg har to og gikk på overtid med begge. 12 dager over med første og 4 dager over med andre. 

Anonymkode: 83c53...7e4

Skrevet

Ja ble satt i gang på overtid med alle fire 😅

Anonymkode: a8d83...4d1

Skrevet

Fikk dagen før termin med første, og 4 dager på overtid med nr 2. veldig spent på når det skjer denne gangen!

Anonymkode: e4a2c...659

Skrevet

Satt i gang på overtid med alle tre. 

Anonymkode: 80c60...03a

Skrevet

Første kom 13 dager før termin, vannet gikk og det var første tegn til at noe var i gang. Var overbevisst om at jeg skulle gå over tid. Andre kom dagen etter termin. 

Anonymkode: 7dbe2...971

Skrevet

5 dager over med første og 9 med andre, ble satt i gang med nr 2. 

Anonymkode: 346b8...c53

Skrevet

Mine 2 første kom 15 og 13 dager før termin, så jeg forventet det samme skulle skje med nr 3, men hen kom 1 dag over termin. 4 kom 3 dager over termin ( truet meg til igangsetting her ellers hadde den gått veldig galt). Det gikk forsåvidt galt uansett, med en livløs unge, som de fikk liv i etter noen minutter...

Da 5 mann skulle komme så krevde jeg igangsetting før termin pga hendelsen med 4.mann,  så den fødselen skjedde en uke før termin. 

Som du ser, så trenger man ikke å forvente det samme som man har gjort før, selv om nok mange fødende har en tendens til å oppleve liknende tilfeller.

Skrevet

Overtid med alle tre. 

Anonymkode: a3865...476

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...