Gå til innhold

Apparater på kjøkkenet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du f eks brødbakemaskin, juicepresse, riskoker etc og er de i bruk? Jeg bruker microen, vannkokeren, brødristeren, vaffeljernet og håndmikseren. Andre apparater som er anskaffet i årenes løp er stuet bort i kjelleren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker micro'n, brødristeren, kaffetrakteren... hm. Hadde blender, men den ble ødelagt. Vaffeljernet bruker jeg sjelden, toastjernet enda sjeldere.

Også har jeg en håndmixer fra Siemens, anno 1974, funker som juling ennå. :ler:

Skrevet

Blender, vannkoker, kaffetrakter og brødrister. De er de eneste apparater jeg har, og jeg bruker alle.

Skrevet
Jeg bruker blenderen og toastjernet.

Toastjernet glemte jeg, det bruker jeg også.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet (endret)

Bruker jevnlig mikro, brødrister, vannkoker, foodprosessor (Braun K3000), blender, riskoker og stavmikser. Eneste jeg bruker sjelden er vaffeljern og juicepresse.

Endret av Dalwhinnie
Skrevet

Jeg bruker foodprosessor, stor kjøkkenmaskin, håndmikser, stavmikser, brødrister, vannkoker, microbølgeovn, brødskjæremaskin (skjærer kjøttpålegg), kaffekvern og vaffeljern.

Det er to elektriske "dingser" på kjøkkenet jeg ikke brukere. Det ene er en smørbrødgrill, og den brukes flittig av den ene leieboeren. den andre er en eggekoker som eies av den andre leieboeren. Den er aldri i bruk. Men jeg kan jo ikke hive ut noe som ikke er mitt eget, og han er komplett ute av stand til å kaste noe tror jeg :ler:

Skrevet

har micro, vannkoker, stavmikser m tilbehør, vaffeljer, toastjern, mixmaste, brødrister og blender.

bruker micro og vannkoker oftest, så stavmikser, så vaffeljern og mixmaster, toastjern, brødrister og blender veldig sjelden.

Skrevet

Bruker ofte: microovn, vannkoker

Bruker nå og da: vaffeljern, toastjern, eggekoker, brødrister, foodprocessor, frityrgryte

Bruker sjelden: blender, stavmikser

Skrevet

Blender og vannkoker... Og kjøkkenmaskin til baking.

Brukte toastjernet i går for første gang på flere måneder, vaffeljernet brukte vi i sommer en gang og brødristeren har stått enda lenger.

Kaffetrakteren brukes når vi har gjester, og microen brukes maks en gang i måneden den og...

Tror mannen hadde med en foodprosessor når vi flyttet sammen men den har jeg vel egentlig aldri brukt.

Skrevet

Bruker ofte: kaffetrakter og micro

Bruker nå og da: vannkoker, brødrister, toastjern, stavmikser, vaffeljern

Bruker sjelden: foodprocessor, blender, kjøkkenmaskin

Skrevet

Microen og vannkokeren brukes jevnlig.

Ting som brukes, men ikke like ofte er brødristeren og kjøkkenmaskinen.

Skrevet

Jeg bruker foodprocessoren mye, samme med elektrisk boksåpner. Og eggekoker. Bruker sjelden brødrister og vaffeljern, men synes likevel det er kjekt å ha. Micro har jeg ikke hatt på noen måneder, og savner det heller ikke.

Skrevet

Jeg bruker jevnlig kaffetrakter, foodprosessor, stavmikser, vaffeljern, brødrister - ungene mine bruker toastjernet endel.

Skrevet

Bruker vannkoker, kaffetrakter, micro, håndmikser og vaffeljernet...

Brødrister står mer til pynt enn den brukes, samme med blender'n nå vinterstid (sommer lager jeg masse smoothies i varmen....)

Brødbakemaskinen er heldigvis ødelagt og kunne kastes (vekk med rot!)

Skrevet

Jeg bruker brødrister, vannkoker og micro så godt som daglig. Blenderen blir brukt litt sjeldnere. Vaffeljernet og toastjernet står helt innerst i skapet og blir nesten aldri brukt.

Kaffetrakteren er det bare sambo som bruker... Og det er egentlig ikke så ofte det heller :)

Skrevet (endret)

Jeg bruker vannkoker, brødrister, vaffeljern, kjøkkenmaskin, foodprocessor, blender, stavmikser, iskremmaskin, popcornmaskin, eggekoker, mikrobølgeovn, toastjern, frityrkoker, håndmikser og en sjelden gang kaffetrakter (når vi får gjester som drikker kaffe). Har ikke apparater/maskiner jeg ikke bruker, det er bare bortkastet.

Endret av Arkana
Skrevet

Vi har vel omtrent det som finnes av elektriske apparater til kjøkkenet siden jeg jobbet i en elektrisk butikk noen år for noen år siden.

Av det vi bruker ofte: Kaffetrakter, vannkoker, mikro, vaffeljern

Sjelden: Blender (mer om sommeren), kjøkkenmaskin, popcornmaskin

Aldri: frityrkoker, toastjern, stavmikser

Det var det jeg kom på at vi har, men om jeg hadde giddet og gått ned for å sjekke hadde jeg nok hatt noe mer på lur... :forvirret:

Skrevet

Glemte popcornmaskinen min! Den har jeg brukt endel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...