AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Hvis partneren din hadde kløpet eller klappet til barnet deres et eller annet sted på kroppen så hun eller han fikk vondt, må det selvsagt bli konsekvenser.. Ville du bare dratt fra ham eller henne eller foreslått sinnemestring eller hva ville du gjort? Hva om partneren din ikke ville tatt imot hjelp utenfra? Hvordan hadde dere taklet det som familie? Grunnen til at jeg spør er fordi søsteren min opplevde det hjemme at mannen hadde kløpet datteren sin i sinne fordi han slo seg vrang i kveldstellet, hun er bare fem år. Dette har skjedd kun én gang, men pappaen er visst hardhendt når han holder fast, og barnet har en tendens til å si pappaen dytta henne når hun har hatt en hånd på skuldra. Og da har hun visst lagt seg ned på gulvet for å hylgrine.. Søsteren min sier de tok en lang prat om det i går kveld, men har lagt det bak seg, men jeg synes det høres litt mer alvorlig ut.. Vil egentlig vite hva folk gjør, mulig jeg kanskje sliter i ekteskapet, men jeg hadde tatt med meg ungene og dratt.. Anonymkode: fa96a...459
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Totalt uaktuelt! Han skal be henne om unnskyldning og love bot, bedring, gull og grønne skoger. For han får kun den eneste sjansen i tilfellet du beskriver. Anonymkode: 9ab55...11c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Vold mot barn... Helt uakseptabelt. Han burde søke hjelp ja. Alternativ til vold. Vold mot småbarn lover ikke godt for tenårene.. Anonymkode: 93c47...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Dette kommer nok ut ut bhg, da blir det bekymringsmelding til barnevernet. Så viss du skal bo sammen med denne mannen, må du passe på hele tiden at han ikke gjør slike ting. 100% jobb! Eller må dere flytte fra hverandre, og han må samvær under tilsyn (fra barnevernet) Anonymkode: eb30a...922
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 Takk for svar! Helt enig i at han bør be om unnskyldning til datteren sin. Helt forferdelig det der.. De bør gå fra hverandre, eneste problemet da blir jo samvær. Anonymkode: fa96a...459
Embla Othea Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Vold mot barn vil komme ut på en eller annen måte. Da er veien til barneverntjenesten på døra kort. Jeg hadde dumpet han asap og tatt med meg barna bare ved en liten ørefik. Man skal aldri være fysisk mot barn. Det er så enormt skadelig. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Da hadde jeg blitt singel på sekundet flr han hadde blitt kasta ut. Anonymkode: e9ea2...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå