Pipaluk Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Altså ikke mer enn 20 min med bil. Det må vel også gjelde i rushtiden. Jeg vet om en lege som søkte jobb på Ullevål som fikk er slikt krav. Hvis flere får slike krav så blir det mye å tenke på i forhold til boligkjøp. Hvor ville dere bosatt dere da?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Pipaluk skrev (1 minutt siden): Altså ikke mer enn 20 min med bil. Det må vel også gjelde i rushtiden. Jeg vet om en lege som søkte jobb på Ullevål som fikk er slikt krav. Hvis flere får slike krav så blir det mye å tenke på i forhold til boligkjøp. Hvor ville dere bosatt dere da? Lillestrøm. Anonymkode: 91695...2ea
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Hvis man har hvilende vakt hjemme (typisk spesialister), så er det helt vanlig med krav til utrykningstid, ja. Slik er det overalt, såvidt jeg vet. Anonymkode: 243c2...0f7 1
Pipaluk Skrevet 14. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvis man har hvilende vakt hjemme (typisk spesialister), så er det helt vanlig med krav til utrykningstid, ja. Slik er det overalt, såvidt jeg vet. Anonymkode: 243c2...0f7 Tar de ta også rushtiden i beregning. 10 min kan bli 30 i noen tidsrom
Pipaluk Skrevet 14. september 2022 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2022 Majer skrev (53 minutter siden): Det avhenger en del av spesialitet. Ja det vil jeg tro. Det er vel sjelden akutt behov for hudlege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå