AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Vi er på ferie sammen ikke første men første gang der vi nå er. Noen år siden og hatt litt utfordringer fysisk siden sist. Jeg klare å leve nestenhelt normalt hjemme. Forventinger vi hadde var veldig like. Men da vi kom hitt fant vi fort ut flere ting . Vi er de eneste norske her . Vi er eneste på vår alder. Det er kun ligge på sol senga som tingen her. Ingen underholding på utsteder. Kun spise og drikke. Kan ta buss til andre steder men det ble litt vel stress. Taxi dyrt. Typen ok med å ligge å drikke hele uke . Jeg kan ikke drikke så mye på helsa så sliter litt med å følge med der . Og siden vi er kun oss norske og kjæreste suger i engelsk så må jeg ta med av alt sånt. Hva kan jeg gjøre for å ikke kverke kjæresten og bli grinete . Vil jo ikke ødelegge men får litt hjemmelengsel her. Anonymkode: f3964...2ca
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Hva ønsker han? Å feste? Og så vil ikke du? Dere må se på hvilke muligheter dere har, og så er det faktisk de tingene dere må gjøre. Forhåpentligvis så blir dere enige. Om han vil på grøftefylla og du ikke, og han nekter å la være, så har dere et problem. Men om dere KAN bruke denne ferien til å bare slappe av uten at du kjeder deg ihjel, så kommer dere ihvertfall på jobb igjen oppladet. Da er ikke pengene helt bortkastet. Neste gang så gjør dere research før dere bestiller tur. Dropp alkohol, slapp av, bad og ha sex. Anonymkode: 727fe...3e4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Om taxi er dyrt, så velger dere ut én dag, og gjør noe gøy da. Anonymkode: 727fe...3e4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Gjør det beste utav det? Last ned en lydbok/podcast og legg deg på stranda/ved bassenget. Drikk alkoholfrie drinker, spis is og kos deg i varmen. Jeg har aldri snakket med andre norske på ferie, jeg finner da på ting selv? Anonymkode: 3b30f...206 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi er på ferie sammen ikke første men første gang der vi nå er. Noen år siden og hatt litt utfordringer fysisk siden sist. Jeg klare å leve nestenhelt normalt hjemme. Forventinger vi hadde var veldig like. Men da vi kom hitt fant vi fort ut flere ting . Vi er de eneste norske her . Vi er eneste på vår alder. Det er kun ligge på sol senga som tingen her. Ingen underholding på utsteder. Kun spise og drikke. Kan ta buss til andre steder men det ble litt vel stress. Taxi dyrt. Typen ok med å ligge å drikke hele uke . Jeg kan ikke drikke så mye på helsa så sliter litt med å følge med der . Og siden vi er kun oss norske og kjæreste suger i engelsk så må jeg ta med av alt sånt. Hva kan jeg gjøre for å ikke kverke kjæresten og bli grinete . Vil jo ikke ødelegge men får litt hjemmelengsel her. Anonymkode: f3964...2ca Hvorfor er det så viktig, hvem andre som er der? Er ikke dere på ferie fordi dere skal ha kvalitetstid sammen? Virker som en rar ting å henge seg opp i. Hvorfor er det stress å ta buss til en annen by, eller et annet sted? Er man først i et annet land på ferie så er det vel bare fint, å oppleve nye ting og være litt "eventyrlysten"? Dere begge høres ut som dritkjedelige folk å dra på ferie med. Anonymkode: a7986...30f 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Nei vi er muligens ikke verdens mest sosiale . Nei ikke grøftefyll men typisk norsk vi er på ferie og da må vi ha alkohol blir skuffa når jeg ikke vil ha . Har med masse bøker men han leser ikke og siden da ingen andre han kan prate med så må jeg underholde han. Det så bra ut nett sider osv. Så litt lurt av pr osv. Det er døtt her etter kl 800. Så da blir det enten å legge seg eller å spille kort og drikke . Anonymkode: f3964...2ca
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Er masse annet å gjøre på ferie enn å ligge på stranda og drikke. Sjekk reisetips på nett for den byen dere er i Anonymkode: 996a1...576 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 Høres ut som at hovedproblemet her er at han ikke ønsker å tilbringe tid med deg, og du hadde forventninger om at dere vil tilbringer mye tid sammen på denne turen og kanskje få snakket ordentlig sammen? Jeg ville nok stilt ham et par spørsmål om hvorfor han velger alkoholen fremfor meg, og så sett an hva han svarer, og evt. reist hjem for heller å bruke resten av feriedagene på å flytte ut. Anonymkode: e7192...78d 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #9 Skrevet 14. september 2022 Her har dere forskjellige behov og forventninger. Dere må møtes på midten på et vis, men det høres ut som dere har forskjellige interesser også? Anonymkode: 75ac6...79e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #10 Skrevet 14. september 2022 Ville bare låst meg inne og hatt masse sex 🥰 Anonymkode: bd9bf...69e 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #11 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi er på ferie sammen ikke første men første gang der vi nå er. Noen år siden og hatt litt utfordringer fysisk siden sist. Jeg klare å leve nestenhelt normalt hjemme. Forventinger vi hadde var veldig like. Men da vi kom hitt fant vi fort ut flere ting . Vi er de eneste norske her . Vi er eneste på vår alder. Det er kun ligge på sol senga som tingen her. Ingen underholding på utsteder. Kun spise og drikke. Kan ta buss til andre steder men det ble litt vel stress. Taxi dyrt. Typen ok med å ligge å drikke hele uke . Jeg kan ikke drikke så mye på helsa så sliter litt med å følge med der . Og siden vi er kun oss norske og kjæreste suger i engelsk så må jeg ta med av alt sånt. Hva kan jeg gjøre for å ikke kverke kjæresten og bli grinete . Vil jo ikke ødelegge men får litt hjemmelengsel her. Anonymkode: f3964...2ca Men herregud kan du ikke ta ansvar for deg selv? Hvis typen er ok med å slappe av i solsenga og drikke men du ikke er det så kan du vel finne på noe på egenhånd? Anonymkode: ca494...40c 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #12 Skrevet 14. september 2022 Underholde han? Kan han ikke glo på TV heller da? Anonymkode: 727fe...3e4 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #13 Skrevet 14. september 2022 Å dra på ferie sammen er en utrolig god test på om forholdet er liv laga. For ganske mange år siden nå dro jeg til Hellas med en som skulle bli min samboer etter ferien. Allerede halvveien i ferien måtte jeg anstrenge meg for å ikke forlate ham der og da. Jeg klarte å holde ut, men straks vi kom hjem ble det brudd. Han jeg endte opp med hadde jeg kost meg sammen med, uansett type ferie. Om så på en øde øy, bare oss to. Så lenge vi hadde god mat og drikke. Anonymkode: 9aaee...e44 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #14 Skrevet 15. september 2022 Jeg var nylig på ferie til en småby som var hakket mer søvnig enn jeg hadde regnet med. En del norske der men ingen jeg ville prate med 😄 Drikke masse på ferie gidder jeg ikke, bla pga helse. Jeg syntes også det var litt komplisert å ta lokalbussen rundt omkring. Så det jeg gjorde var: Gikk turer. Vurdete også å leie sykkel. Fikk spabehandling/massasje. Gikk ut og spiste god lokal mat. Så på klær og fant ei flott skinnjakke blant annet. Kjøpte lokale kroppsprodukter og hadde spa på hotellrommet. Meldte meg på organiserte turer. Jeg så blant annet kirker, øyer og ei flott strand. Hvis kjæresten din bare vil drikke alkohol fra solsenga, la ham bestille via google translate. Kos deg aleine! Anonymkode: 94578...479 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå