Gå til innhold

Du som bor i blokk, har du hørt naboen din bæsje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i blokk og hører naboen i etasjen over meg bæsje av og til. Jeg måtte le her om dagen for da var vi på do samtidig. Hun var ferdig litt før meg for jeg hørte hun dro opp i do.

Anonymkode: e848c...79a

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Dro opp i do? Jeg drar alltid ned jeg.

Nei, jeg har aldri hørt naboene gå på do.

Skrevet

Koselig :)

Anonymkode: 9a544...f0d

Skrevet

Det må være lytt hos deg!

Jeg har omtrent aldri hørt noen naboer noensinne. Bodd mesteparten av livet i leiligheter. Eneste unntaket var leiligheten jeg bodde i for rundt 15 år siden. Da kunne jeg høre de over meg gå med høye hæler av og til.

Anonymkode: 2ebbc...951

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (8 minutter siden):

Dro opp i do? Jeg drar alltid ned jeg.

Nei, jeg har aldri hørt naboene gå på do.

Jeg trekker opp. Henger igjen fra da jeg var yngre og de fleste toalettet hadde en mekanisme man dro opp, og ikke en knapp man trykket på.

Anonymkode: 579c2...858

• Liker 2
Skrevet

Usikker. Men jeg har iallfall hørt det klaske i bæsj gjennom avløpsrørene nede i garasjen.

Anonymkode: 579c2...858

Skrevet

Nei ikke toalettbesøk men sex hører jeg ganske ofte 

• Liker 2
Skrevet

Nei, heldigvis har jeg aldri hørt dobesøkene deres. 

Skrevet

Her vi bor nå hører vi veldig lite fra naboene utover roping/skriking, løping og at noen mister noe i gulvet. Kan høre de over oss hoste hvis det er helt stille i blokka. Aldri hørt toalettbesøk. Gammel OBOS-blokk fra 50-tallet.

Der vi bodde tidligere hørte vi alt. Absolutt alt. Til og med når det var mye lyd i blokka. Toalettbesøk, oppkast, vanlig prating.. Dette var et nybygg.

Anonymkode: 13ae0...26b

Skrevet

Aldri, men jeg bor på toppen!

Anonymkode: c32b0...256

Skrevet

Bor i 1. etasje og hører alt mulig gjennom avløpsrøret på badet. Har vel kanskje ikke hørt bæsjing, men mye tissing. Og om naboen over har åpen dør til badet hører jeg hva de sier 😅

Skrevet
Lillpia skrev (56 minutter siden):

Og om naboen over har åpen dør til badet hører jeg hva de sier 😅

Det hører jeg også 😄

Anonymkode: e848c...79a

Skrevet

Ikke hørt dolyder fra naboen. Bortsett fra han som elsket å synge julesanger i dusjen - hele året. Det var egentlig ganske koselig, hørte bare sangen inne på badet vårt så det var ikke så forstyrrende.

Værre med det paret som bodde over oss og kranglet så høylydt at vi hørte hvert eneste ord. Ganske ukomfortabelt å høre på voksne folk som kaller hverandre j**la h**e liksom.

Skrevet

Hører ikke bæsj. Men hører prump noen ganger. Om kvelden hører jeg nabokona traske bort til veggen ved soverommet mitt og sette glasset inntil. Se hører jeg prumpen i veggen. 

Anonymkode: 84163...dc4

Skrevet

Bor i murblokk fra 50-tallet, men har aldri hørt naboene gå på do😅 hører heller ikke når de dusjer eller trekker ned i do. Men hører noen ganger vaskemaskinen når den sentrifugerer eller når barnet løper på gulvet (hvis det er helt stille hos meg)☺️

Anonymkode: 2d94b...d28

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hører ikke bæsj. Men hører prump noen ganger. Om kvelden hører jeg nabokona traske bort til veggen ved soverommet mitt og sette glasset inntil. Se hører jeg prumpen i veggen. 

Anonymkode: 84163...dc4

Prumper hun i glasset? 🤪

Endret av Tatja
Skrevet

Nei, men jeg bodde i sokkel og da hørte jeg det 😄 Bor i blokk nå og jeg hører heisen og at man går i gangen men ellers ikke noe innenfra blokka. Den er fra 60 tallet, forresten.

Anonymkode: 39389...b6c

Skrevet

Jeg bor i sokkel og jeg hører ikke bæsjing, men når jeg er på soverommet så hører jeg når det er en mann på do og tisser.

Enkelte steder hører jeg prating og musikk mye bedre, men hører ikke hva de sier.

Bodde i blokk tidligere, men da hørte jeg ikke noe til dobesøk. Hørte prating, musikk og andre lyder ganske godt da.

Anonymkode: 39548...26a

Skrevet

Nei ikke bæsjing, men bor på toppen da. Hører når dem har sex&snakker høyt.

Anonymkode: e8293...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...