MissStiles Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 De siste 4-5 årene har jeg merket mer og mer at det er så mye negativitet i og rundt familien. Både når vi møtes, eller hvis jeg snakker med er familiemedlem på tlf eller sms. Merker at jeg blir mer og mer utslitt av det. Jeg tar mindre og mindre kontakt fordi jeg orker rett og slett ikke. Flere som har det sånn?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Hva slags negativitet føler du at det er? Er det noen spesielle tema som går igjen? Anonymkode: fc1d7...740
MissStiles Skrevet 14. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva slags negativitet føler du at det er? Er det noen spesielle tema som går igjen? Anonymkode: fc1d7...740 Tja, det kan være mye forskjellig. Feks. Snakke stygt om familiemedlemmer som ikke er tilstede, ikke inkludere alle når man skal treffes, beskylde en eller flere for å ikke fortelle om ting (grunnet skilte foreldre) som den ene parten ikke trenger å vite men vil vite. Det var det jeg kom på nå men det er mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå