Gjest LoisLane Skrevet 28. november 2005 #21 Skrevet 28. november 2005 Langt, blondt hår,tatoveringer,geiteskjegg,smale hofter,sterke armer, lær, ååååhh! ← *rømme*
Chans Skrevet 29. november 2005 #22 Skrevet 29. november 2005 Langt, blondt hår,tatoveringer,geiteskjegg,smale hofter,sterke armer, lær, ååååhh! ← Han hørtes helt heslig ut! Jeg hadde IKKE høvlet over noen som så sånn ut.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #23 Skrevet 29. november 2005 Langt, blondt hår,tatoveringer,geiteskjegg,smale hofter,sterke armer, lær, ååååhh! ← Tror du slipper å stille deg i kø der ja.
Gjest hallaballa Skrevet 29. november 2005 #24 Skrevet 29. november 2005 kan dere utdype mer om utseendet til vedkommende? utstrålte han maskulinitet? jeg grubler nemlig på en teori
Gjest ung23 Skrevet 29. november 2005 #25 Skrevet 29. november 2005 jepp... her om dagen faktisk... har sett han 3 ganger nå.. han virker Fantastsik, men når han ser på meg blir jeg Helt mo i knærna, rødmer og kjenner ikke meg selv igjen... første gang jeg så han, var fordi han stirret så inntenst på meg samtidig soom han smilte.. der og da falt lysten seg inn også kunne godt tenkt meg
Rav Skrevet 29. november 2005 #26 Skrevet 29. november 2005 kan dere utdype mer om utseendet til vedkommende? utstrålte han maskulinitet? jeg grubler nemlig på en teori ← Ja, alle utstråler maskulinitet. Det jeg forbinder med maskulinitet. Hva er teorien din?
Gjest hallaballa Skrevet 29. november 2005 #27 Skrevet 29. november 2005 Ja, alle utstråler maskulinitet. Det jeg forbinder med maskulinitet. Hva er teorien din? ← teorien min er at menn som iblant framkaller en slik respons hos kvinner utstråler ekstrem maskulinitet. evolusjonsmessig har disse mennene genene for overlevelse da de er aggressive, fysisk sterke og uredde. at kvinner blir kåte og vil ligge og bli gravide med dem blir da svært logisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå