Gå til innhold

svar på dette jenter

Fremhevede innlegg

Gjest hallaballa
Skrevet

har dere noengang sett en mann dere hadde lyst til å ha sex med der og da? en mann som ga dere lyst til gi dere hen til han i timesvis?

hvordan så han ut? hvordan oppførte han seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en engang. Han hadde bare dritfin rumpe, flotte klær, luktet godt og hadde en nyydelig dialekt. Men, jeg tror jeg mer bare lekte med tanken. Hadde nok aldri blitt alvor av det..

Skrevet

Ja, det har jeg og ja, det gjorde vi ;)

Han var høy, slank og lys og luktet deilig og var utrolig forførerisk ;)

Skrevet

Ja, jeg har opplevd det en gang.. Og det som var så merkelig var at han var langt i fra det jeg normalt synes er tiltrekkende.. Lav og lys.. Ikke hadde jeg snakket med han heller, men et eller annet ved han gjorde at jeg ble helt mo i knærne..

Gjest hallaballa
Skrevet

var han utpreget maskulin? eller ikke?

legg merke til at det er viktig å lukte godt gutter! det er det jeg alltid har sagt.

Skrevet

Ikke utpreget maskuling sånn kropssbygningsmessig, men holdningen hans var absolutt det

Skrevet

Ja, lukt har ganske mye å si. Men, også det at en "ser" ren ut.

Skrevet
Ja, lukt har ganske mye å si. Men, også det at en "ser" ren ut.

enig enig! det er VELDIG viktig med lukt... jeg kan nesten bli forelsket pga av lukten.. men så tåpelig er jeg nok ikke! :ler: og han må også se renslig ut ja.. hehe..

Skrevet

Jeg går til køys med en sånn en hver dag. Han er utpreget maskulin, lukter godt, er fantasifull, matcher meg seksuelt, elsker meg og er min beste venn. :sjarmor:

Skrevet
har dere noengang sett en mann dere hadde lyst til å ha sex med der og da? en mann som ga dere lyst til gi dere hen til han i timesvis?

Mener du en vi ikke kjente fra før på det tidspunktet?

Skrevet

Nei

Skrevet

Ja. Ikke at jeg ble sånn umiddelbart steinkåt og flerret av meg trusa, men mer at "oj, han kunne jeg godt pult ja"

Skrevet

Har møtt og hatt noen sånne ja. De var veldig forskjelige, så det eneste de hadde til felles med hverandre var vel en utrolig kjemi,-med moi :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Øyenkontakt er stikkordet. Er blikket sexy, er det ikke farlig med rumpa.

Pluss at han ikke bør bruke ord som "stamping" o.l. ;)

Skrevet

Pluss at han ikke bør bruke ord som "stamping" o.l. ;)

:hoho: Kveldens latter!!!

Gjest sikle liten
Skrevet

Langt, blondt hår,tatoveringer,geiteskjegg,smale hofter,sterke armer, lær, ååååhh!

Skrevet
Ja. Ikke at jeg ble sånn umiddelbart steinkåt og flerret av meg trusa, men mer at "oj, han kunne jeg godt pult ja"

Enig med denne.

Skrevet
har dere noengang sett en mann dere hadde lyst til å ha sex med der og da?

Jepp.

en mann som ga dere lyst til gi dere hen til han i timesvis?

Nei, de gangen jeg har opplevd det, har jeg heller hatt lyst til å bli tatt fort, frenetisk og lidenskapsfylt. Sex i timesvis har jeg med noen jeg er glad i og liker å tilbringe tid sammen med.

Utseendet er mindre viktig. Han vil ha "it", dette ubeskrivelige som treffer meg rett i magen uten at jeg kan forklare hvorfor jeg reagerer på akkurat ham. Det kan være et blikk, det kan være "noe", det kan være mine egne projeksjoner, men det kan ikke forklares som noe konkret.

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet
legg merke til at det er viktig å lukte godt gutter! det er det jeg alltid har sagt.

:klappe::klappe:

Thumbs up!! God lukt er viktig! :tommelsmil: Særlig når gutten lukter Chanel Sport..Da blir jeg bare gærn!! :hjerter::sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...